miskraam door blaasontsteking?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door 4days, 29 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hoihoi,

ik heb 2 weken geleden een late miskraam gehad (bijna 16 weken), en nou kwam ik er vandaag achter dat ik flinke blaasontsteking heb. Zou dit met elkaar te maken kunnen hebben, of is dat onwaarschijnlijk? Van de ene kant vind ik het een beetje vreemd omdat ik tussendoor ook al een paar keer bloed was verloren, maar van de andere kant is het wel erg toevallig zo vlak na elkaar. En ik heb chronische blaasontsteking, dus het zou goed kunnen dat ik al die tijd al blaasontsteking had maar het niet heb gevoel door de zwangerschapshormonen.

Als het erin zit dat het hierdoor kwam, dan is het natuurlijk wel zinvol om het bij volgende zwangerschappen regelmatig te laten testen...

Groetjes, Cossy

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi cossy,

Jeetje wat heftig!
    Een blaasontsteking kan weeen veroorzaken maar niet dat het hartje stopt met kloppen. zo wie zo is het verstandig om de volgende keer regelmatig je urine na te laten kijken een blaasontsteking kna in de zwangerschap symptoomloos verlopen erg tricky dus!

Imke

3. 4days

4days Niet meer actief

Hoihoi, bedankt voor je reactie.

Ik weet niet wat eerder was, dat het hartje stopte met kloppen of dat er weeen kwamen. Het hartje was in ieder geval nog niet lang gestopt, wat het kindje zag er nog hartstikke gaaf uit en was nog helemaal roze. Tsja, ik zal wel nooit te weten komen wat nou de oorzaak was... Maar dan zal ik in ieder geval bij volgende zwangerschappen laten testen op blaasontsteking.

Deel Deze Pagina