Wat betekent verliefd zijn voor jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sassie1981, 16 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Heel veel aan hem denken, appen, elkaar willen zien, cadeautjes kopen, verrassingen inplannen, zoenen, muziek en dromen, nerveus zijn met ontmoeten, niet slapen van aan hem denken:rolleyes:

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.265
    6.911
    113
    Vrouw
    Och man. Ik ben voor het eerst in jaren weer verliefd. En het is fijn en vreselijk tegelijk.
    Als ik weet dat hij onderweg is loop ik onrustig en misselijk door mijn huis. Datzelfde gevoel heb ik ook als ik in het openbaar moet spreken ofzo :roflmao:
    Maar als ik bij hem ben wil ik nooit meer stoppen met hem zoenen, knuffelen, het liefst zou ik in hem kruipen zo dichtbij zou ik willen zijn.

Maar het is voor mij ook onzekerheid. Ondanks dat het wederzijds is dus ik soort van jubelend door het leven zou moeten gaan (doe ik ook hoor) word ik er ook heel onzeker van. Waarom zou hij mij nou leuk vinden? :rolleyes: en als dit niet werkt.. ik ben bang voor het verdriet.

Ik ben normaal supernuchter en kan gevoel goed wegredeneren. Maar dit is weer iets heel anders.

Edit: ik lees nu hierboven niet slapen omdat je aan hem denkt. Ja nou, dat.
    Dan denk ik; ik denk de hele dag al aan hem. Moet dat nou 's nachts ook nog? :roflmao:

3. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Tip: probeer eerst te FaceTimen voordat je op date gaat. Ik had vroeger ook een date via internet, we hadden al een paar keer gebeld. Hij gebruikte alleen een hele oude foto van zichzelf. Hij leek er totaal niet meer op en ik had het toen gelijk al gehad. Ik herkende hem aan zijn stem. Ik vond hem daardoor gelijk een beetje onbetrouwbaar.

Nu on topic: verliefd zijn= het in je buik voelen als je aan hem denkt of ziet. Heerlijk gevoel!!

4. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.171
    1.340
    113
    Ik vond verliefd zijn heel vermoeiend. Het was eigenlijk een heel fijn gevoel maar ik vond het heel moeilijk om volledig mezelf te zijn. Ik kon me niet aan dat gevoel overgeven als het ware. Nu, bijna 8 jaar en 2 kinderen later voel ik me zo veel meer op mn gemak en geniet ik ook veel meer van alle aandacht, kussen, berichtjes en alle andere intimiteit. Voel me ook vaak weer even verliefd.

Strandbal en YaelStone vinden dit leuk.
  5. MariTheresa

MariTheresa Actief lid

24 jan 2019
    218
    111
    43
    Vrouw
    Heel positief over iemand zijn, begaan met het welzijn van die persoon, erg vrolijk worden als je hem of haar ziet en dat voelen in je buik als een vrolijke samentrekking.

Deel Deze Pagina