Bij mij staan er in ieder geval wél vazen in. Ik heb de kids geleerd niet in die kast te komen, dus heb niets verplaatst. Dus geen speelgoed er in, want dan moeten ze er wel in kunnen. Ik heb het risico genomen dat er wel eens een vaas zou kunnen sneuvelen (een nieuwe is toch zo gekocht), maar tot op de dag van vandaag vinden ze die kast niet interessant. (en verder staat mijn collectie fotoboeken er in, bordspellen en hobbyspulletjes)
Ons dressoir zit propvol speelgoed. De (giftige) schoonmaakmiddelen staan gewoon in het gootsteenkastje ,ze hebben er nog nooit in gezeten.
Mijn bloempotten en boeken staan onder in het dressior. Kleine man heeft er gewoon af te blijven! In een andere kast staan in de lades het servies. Ook daar moet hij vanaf blijven! Ik haal niks weg. Ja eh de schoonmaakmiddelen staan in een keukenkastje met beveiliging.
Kast 1: spelletjes voor ons o.a. doolhof risk kaarten etc onderste plank administratie en printer 3 laden: lade 1 kaarten stickers postzegels, paspoorten portomonee evenloppes etc lade 2 knutsel spul ed lade 3 laders oude telefoons rechter kast puzzels spelletjes etc voor de kids
Ik zei altijd dat we niks weghalen, ze leren er maar af te blijven. Maar mijn jongens vinden ons dressoir wel heel interessant, dus we hebben er van die kinderbeveiligers opgezet. Niks weggehaald dus maar wel actie ondernomen. Er ligt trouwens dit: luiers, billendoekjes, billenzalf, nagelschaartje, PS3 met spelletjes, microfoons, wii met spelletjes en microfoon, boxeebox, versterker, usb-sticks. Zoiets. Oja, het wordt niet te warm want we hebben gaten uit de achterkant gezaagd
linn...jij bent goed bezig hier staat aan de ene kant servies wat niet vaak gebruikt word en aan de andere kant cd's/lp's en spelletjes
Wij hebben er van alles in zitten: fototoestel, laptop, postzegels, knutselspullen, spelletjes, speelgoed, fotoboeken, leesboeken, administratie en een hele verzameling kaartjes om ooit nog te versturen.
waarom zou het raar zijn? er zitten toch deurtjes voor zodat niemand ziet wat er achter staat? of mis ik iets? Wij hebben ook een open keuken met alleen kastjes onder het aanrecht en de voorraadkast ligt op de grens van de keuken en de woonkamer, niet helemaal mijn ideaalplaatje, ik heb liever een hele nieuwe keuken met een hele hoop kastjes en laadjes zodat alles in de keuken blijft. maarja, dat komt ooit in een volgend huis Wij hebben ook een dressoir in de woonkamer en daar liggen allerlei prulletjes in. Ik ga niet mijn hele dressoir opnieuw indelen voor een teigerende puberdreumes, hij moet gewoon leren dat hij daar niet in mag wroeten met zijn handjes. ik moet zeggen hij begint al iets beter te luisteren
je kan er ook gewoon van die speciale kinderbeveiliging op monteren.. wij hebben dat op de keukenkastjes omdat meneer anders alle borden eruit had getrokken
Wij hebben twee grote planken met schuifdeuren, daar in zit vooral administratie, cadeaupapier, knutsel spul en spelletjes. Momenteel ben ik m weer aan het uitzoeken want de printers hebben we er nu uit gehaald en dus is er ruimte vrij voor meer speelgoed! Wil het graag zoveel mogelijk uit het zich hebben Ook hebben we nog wat laatjes. Er is er 1 voor de financiën (bonnetjes, rekeningen enzo), 1 voor manlief, 1 voor dochterlief, 1 voor mij en dan nog 1 voor pennen/nietmachine/perforator/postzegels etc. Werkt super!
Super leuk om te lezen wat jullie allemaal in het dressoir bewaren Het is overigens niet zo dat ik speciaal alles voor de kleine aanpas hoor Dat was vooral zo wat betreft de schoonmaakmiddelen en de (glazen) schalen in de keuken. Was gewoon flink aan het uitmesten en kreeg zo het idee om wat te verschuiven. Heb inmiddels de voorraad frisdrank en de elektrische apparaten zoals broodrooster en citruspers in het dressoir staan. De vazen (zijn er maar een stuk of 5) staan nu in de gangkast. Ruimte over nu! Haha, ideaal!
Ik zou wel oppassen dat flessen niet gaan lekker in je dressoir. Zonde als je van die kringen in de kast krijgt en het niet meer goed schoon te krijgen is. Ik zou dan denk ik nog op de bodem van het dressoir een oude krant leggen of zo.
In de laadjes films die we nog moeten zien, laadje met bonnentjes, laadje met id kaarten etc. Onderin de schuifkasten: fotoboeken, leesboeken, puzzels van Kim, kaarten, en nog wat rommel
onze dressoir zit vol met spullen van de kids. De knutselspullen liggen daar en op de onderste rij (we hebben een gedeelte achter glas) hebben we de biebboeken van de kids. Ohja, we hebben de onderlades vol zitten met de gezelschapsspellen.
deurtje 1.. 5 mappen met administratie.. onderin.. foto's, handleidingen en cd's 4 lades.. la 1 zooi en knutseldingetjes.. la 2 alle wii spullen (stuurtjes, geweertjes enz) la 3 alle kabeltjes en snoertjes opladers enz la 4 alle post die binnenkomt en in de mappen van deurtje 1 verwerkt moet worden deurtje 2.. dvd speler, wii bovenin. en onderin liggen wat dvd's en wii spellen die weer terug opgeruimt moeten worden in de dvd kast.