Wat bezielt sommige hondenbezitters?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elines, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nog nooit meegemaakt dat de kat niet sneller is dan de hond. Maar ze schrikken zich wel een hartverlamming :D
    Als ik mijn hond buiten laat loslopen zonder baas kan ie er toch ook niks aan doen dat ie in jou tuin poept?

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Even rondgeneust maar op de site overlast katten | NCRV | Rijdende Rechter | Recht in de Regio | De Rechtbank | Eerste Hulp Bij Recht Wordt er gezegd dat jij (katteneigenaar dus) voor katten hebt gekozen en dus jij verantwoordelijk bent voor hun veiligheid.

Met andere woorden (nou ja mijn interpertatie hiervan dus) de katteneigenaar moet ze dan dus uit de tuin van de hondeneigenaar houden.

3. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    onze hond loopt regelmatig los in onze tuin, die ga ik toch niet binnenhouden omdat er misschien wel een kat door de tuin loopt? Gelukkig voor de katten zijn ze meestal sneller en zitten ze binnen no time in een boom of klimmen ze over de schutting.

4. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Hier ook regelmatig ergenissen! Ik heb het namelijk wel meegemaakt dat iemand zijn hond liet plassen in mijn tuin!! Gelukkig zag mijn man het en heeft gelijk even een opmerking gemaakt.
    Ook kan ik me irriteren dat je niet normaal met een buggy door een parkje kan lopen zonder dat de banden onder de poep komen te zitten....

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik was een echte plofkip :D

Deel Deze Pagina