Hi, is misschien wel leuk om een topic te openen die gaat over 'onze' tattoo's! Ik heb er ook een! en niemand verwacht dat altijd van mij hahahaha. Ik verzamel Snoopy (ja eeeeeeecht!) En wilde altijd al een tattoo ervan hebben! En iedereen werd gek van mijn geklets dat ik een tattoo wilde hebben maar het niet durfde, en toen heeft mijn tante me meegenomen naar een goede tattoo shop, waar een kennis van haar er ook een heeft laten zetten. En toen heb ik eindelijk een tattoo laten zetten van Snoopy en Woodstock! die man die hem zette zei ook tegen mij dat dit de eerste Snoopy tattoo is die hij heeft gezet en hij doet het al een aantal jaar hahahaha Onder tussen heb ik al 5 jaar deze tattoo en ik heb er nog geen moment spijt van!
hahahah lachen man ik en sim hadden het er ook al over ergens anders ine en topic. ik heb een waterman teken op mn buik die is nu een beetjeuitgerekd geweest maar ga m nie bij werken k vind het wel wa hebben het komt toch door mn kleine meisie (ik hou heel erg van dingen met een reden zeg maar hahaha) en ik heb een soort tribal op mn rug met mamma erin die heb ik laten zetten toen mn ma net een jaar ziek was en een jaar later is ze overleden. xxx
hey wat een leuk idee ikzelf heb toen ik 17 werd een dolfijntje laten zetten(hoezo uniek??)op mijn enkel. Rond mijn 20e begon het weer te kriebelen en heb ik een tribel laten zetten op mijn onderbeen.En anderhalf jaar geleden heb ik een tribel met een gezichtje laten zetten op mijn onderrug.Ook heb ik een navel piercing gehad en op dit moment heb ik nog een tepel piercing Bij mij begint het nu alweer te kriebelen maar mijn kereltje vind het wel genoeg zo . liefs
ik heb 2 tattoos en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. ik ben er ook geen typje voor en ik was ook als de dood. ik heb de eerste van mijn vriend gekregen. ik heb een tribal op mijn onderbuik en op mijn heup (bovenbeen) een tattoo met mijn eigen naam in chinese letters. als onze kleine geboren is latem mijn vriend en ik er allebei nog een laatste bijzetten met de naam van ons kindje of iets dergelijks. groetjes cindy
ik heb fotos in mn album staan van mn tattoos. die op mn rug heb ik wel zelf ontworpen trouwens. ik vind het wel verslavend hoor pfff ik wil er nog 1 in mn nek een ster met fay erin ahhahaah xxx
ik heb een tattoo op m'n rug(linksonder).Het is een Chinees teken dat 'tijger' betekent,dat is namelijk m'n Chinese horoscoopteken+m'n favoriete dier! Wil er nou graag nog eentje van een Feniks...
ik heb dr 3...en ook geen moment spijt van gehad... Heb een eenhoorn, op rechterschouderblad, een chineese draak op de linker.., en op linker arm een teken van mijn chinees sterrenbeeld..(= draak).. Wil ook nog graag eentje op mijn enkel, maar mijn mannetje ziet dat ook niet zitten... Ow, en heb een navelpiercing... fay
Leuk onderwerp ik heb 3 tattoo's de eerste is een spin op mijn enkel, ik was net 18 en wilde alles proberen! maar ben er nog steeds blij mee! op vakantie zag ik toen een foto van een tattoo van een schorpioen, ik wist meteen dat ik die wou, maar ik wou hem liever in Nederland laten zetten, dus ik stiekem een foto maken (werd natuurlijk betrapt ) en die zit nu op mijn onderrug, en vorig jaar heb ik een elfje laten zetten op mijn voet! ben met allen erg blij en ze horen bij mij!
iihihihihhi lachen man al die verhalen er ook omheen misschien ook wel leuk om piercings erbij te doen... ik heb een tong en tepel piercing... xxx
Ik heb een tattoo om mijn navel, een linksonder op mijn buik, op mijn rechterschouderblad en een die mijn linkerbovenarm geheel in beslag neemt
ik heb 'n tribal schorpioen op m'n schouder...'n tribal op m'n enkel en over 'n paar weken laat 'n m'n trouwringtatoeëren. ik heb ook nog 'n wenkbrouwpiercing. als ik ooit 'n kleine heb dan laat ik zijn/haar naam ook nog op m'n pols zetten. m'n ventje zit helemaal onder! die hheft 'n franse bulldog op z'n schouder....op z'n ene bovenbeen 'n grote tribal en aan de andere kant 'n grote tribal draak en hij heeft 'n hele grote lopen van z'n borst-arm-zij een groot stuk dus..ook tribal. het is echt verslavend!
Leuk topic Ik heb er één onderop mijn rug, haha, mijn broertje dacht dat het bluf was dat ik een tattoo wilde, ik kreeg 100 piek en als ik niet binnen 2 weken een tattoo zou hebben moest ik het dubbele terugbetalen. Ik ben toen zo wat de tattooshop ingerend Van mijn lief heb ik de tweede gekregen: een elfje, door hem ontworpen op mijn bovenarm. Alleen lijnenwerk, heel mooi!!! Hij heeft in dezelfde stijl een engel. Van mijn lief krijg ik (na deze BV-periode) er nog één als cadeau na de geboorte van Elske. Ik wil een roos, maar dan weer alleen de lijnen in het zwart, geen kleur (hou ik niet zo van). Zelf wil ik op mijn rug nog een grote draak laten zetten (chinese sterrenbeeld)
Ik heb ook op me onderrug een klein lief visje. Ik was 16 toen ik hem zette en had er eigenlijk niet echt bij nagedacht maar ben er wel nog steeds blij mee! Ik denk dat ik straks na de geboorte van me kleine ook iets met zijn naam ga doen, dan laat ik wel iets ontwerpen door iemand die ik ken. Ik had ook een navelpiercing maar die heb ik uiteindelijk er toch nog uit moeten halen want hij begon echt uit te scheuren door me zwangerschap Maar dat maakt me verder niks uit. O ja heel lang geleden had ik ook een klein neusknopje, die had ik op me 13e gezet en op me 14e had ik er alweer genoeg van xxx Marijke
Echt leuk! zoveel reachties binnen een kwartier Wat ook leuk is dat veel meiden de naam van de baby (laten) tatooeren. Is misschien ook wel een heel leuk idee voor mij
Leuk onderwerp! Ik heb 2 tattoo's. een op me enkel, chinees sterrebeeld en een op me schouerblad, een tribal. Wil graag nog een ring op me vinger laten zetten en een tribal op me voet komt er als ik terug kom van vakantie. Heb een navelpiercing en een neuspiercing, en misschien binnenkort een tongpiercing maar die durf ik nog niet goed te laten zetten, lijkt me erg pijnlijk! Liefs meliske