Ik ben 28 weken zwanger en we komen niet uit de namen. We zoeken nog een jongensnaam, onze eerste zoon heet Viggo. Ik zoek een aparte naam, die toch niet té apart is. Romijn vind ik helemaal geweldig maar mijn man helaas niet, het wil maar niet wennen. Hij noemt Robin en Casper, maar dat vind ik te 'simpel' bij Viggo, of gewoonweg gewoon niet leuk genoeg. Ik zoek dus denk ik een compromis tussen een leuke en een aparte naam. HELPPPP! Oja, en het mag niet op een s eindigen, onze achternaam begint met een s. Zo, dat waren de noten op de zang......... hoop echt dat jullie ons kunnen helpen! Vorige keer ben ik 5 weken te vroeg bevallen dus als het effe mee of tegenzit, heb ik nog maar zeven weken te gaan... zonder naam... , word een beetje wanhopig, hihi
Darren, Yannick, Alec, Ilyas, Enno, Myron, Misha, Sverre, Axel Kjell, Kenji, Dymas, Tychon, Tygo, Alexis, Ian, Caleb, Boaz, Oscar, Jonah, Maxim, Ivar, Ronan, Roman, Kyan, Macsen, Mart, Tore, Abel, Olaf, Fedde, Bjarne...
- Viggo en Renze - Viggo en Aiden - Viggo en Oscar - Viggo en Nathan - Viggo en Bardo - Viggo en Berre - Viggo en Maxim - Viggo en Dion - Viggo en Didier - Viggo en Torben - Viggo en Ewout - Viggo en Erin - Viggo en Gabriel - Viggo en Ivar - Viggo en Emre - Viggo en Thor - Viggo en Jaro - Viggo en Joël - Viggo en Jonah - Viggo en Luca - Viggo en Kane - Viggo en Karlen - Viggo en Kaye - Viggo en Lothar - Viggo en Leander - Viggo en Mika - Viggo en Pelle - Viggo en Raff - Viggo en Remi - Viggo en Tibor - Viggo en Tristan - Viggo en Xavier - Viggo en Zeger - Viggo en Roemer Ik weet natuurlijk niet precies wat je smaak is en of je van Engelse of juist Nederlandse namen houd, dus ik heb maar een paar ideeën opgeschreven die mijns inziens bij Viggo passen.
Theije? Die staat hier op 't lijstje, Romijn vind ik ook super, maar hier ook een vriend die 't niks vindt.
- Viggo en Quinn - Viggo en Milan - Viggo en Kars - Viggo en Krijn - Viggo en Karst - Viggo en Axel - Viggo en Tristan - Viggo en Niels - Viggo en Mats - Viggo en Arjen
Viggo en Jelte Viggo en Ingmar Viggo en Axel Viggo en Ravi Robijn vind ik trouwens wel leuk maar niet voor een jongen, klinkt veel te zacht.
Ik denk dat er al wat tussen staan in de vorige reacties. maar toch een poging. (mooie naam trouwens: Viggo!) Maxim, Olaf, Rafi, Matz, Finn, Menno, Levi, Liron, Sepp, Seth, Luca, Ludo, Hugo, Matiz, Mex, Bing, Binq, Xanti, Xavi, Fabio, Serge, Fije, Fenno, Finn, Fos, Demis, Dilaan, Duke.
Viggo en Lenn Viggo en Stijn Viggo en Mels Viggo en Levi Viggo en Seth Viggo en Thijmen Viggo en Thijs Viggo en Dex Weet uberhaupt niet of het je smaak is bovenstaande namen
moeilijk moeilijk moeilijk.. ik las Theije, das ook grappig want die had ik er ook even bijstaan, maar ook die vindt manlief niet leuk. Ik geloof dattie er nog niet bij staat... We houden niet zo erg van Engelse namen overigens. Heeft iemand nog ideeën? *Please?*
OVERIGENS: KEIbedankt al voor jullie reacties! Ben er erg blij mee!! Voelt niet zo eenzaam in de tocht naar Dé naam!
Mmm lastig.. Nog een poging: Adam, Abel, Falke, Fedde, Feike, Ferdi, Floran, Malik, Mayco, Marnick, Marnix, Matz, Meine, Menne, Menzo, Mils, Mirco, Miron, Morris, Lares, Lauren, Lenno, Lorenz, Axel, Lowik, Rafiq, Renzo, Robbe, Ryon, Rune, Kenji, Keano, Kanu, Kent, Kenton, Kilan, Killian, Kiran. Zit er wat tussen?
Ik ken een Vigo en Tibbe! Beide erg leuk!!!!!!! Ik zeg dus Tibbe! Tije ook erg leuk trouwens! kus miek
En als je het schrijft als Thije? Blijft voor mij de mooiste naam hoor Andere suggesties (wellicht al genoemd) - Thor - Seppe - Rubin - Binck - Gunar
Thije vind ik ook erg leuk. Meer opties: - Rune - Allard - Caspar - Dante - Tycho - Sennan - Pepijn - Bastiaan - Minne - Lenn - Siem - Foppe - Rico - Melchior - Erin - Jorg - Olivier - Jari - Samuel - Mats - Camiel - Laure - Christoph - Yves - Mick - Jurre - Borre