Hallo dames, Ik heb een vraagje over de Mutsy Urban. Ik ben zwanger van onze tweede en wanneer deze beeb geboren zal worden is mijn eerste rond de 18 maanden. Nu heb ik de Mutsy Urban gezien. Je hebt hier ook een opzetstuk voor zodat het een duo seat wordt. Is dat opzet stuk de zelfde als het gewone opzet stuk? Of is dat een speciaal opzet stuk? En waar kan je die extra duo seat kopen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
de duoseat is een dubbele wandelwagen die je op dezelfde manier op het frame klikt als een gewone wandelwagen. De duoseat is verkrijgbaar bij alle winkels die Mutsy verkopen. De duoseat kost geloof ik iets van 149 euro en het frame iets van 349.
OK dank je wel. Nu heb ik op MP een Mutsy Urban gezien. Geen duo seat. Zou ik deze bijvoorbeeld kunnen aanschaffen en hierbij een extra zitje kopen? Of is die duo seat echt alleen per 2 zeg maar te koop?
Kijk even op de site van Mutsy (of google afbeeldingen), daar staat een hele duidelijke afbeelding. Het is 1 geheel, maar met 2 zittingen. En ik heb begrepen dat hij niet op de light versie kan, ivm. doorzak gevaar van het frame. Maar of dit echt zo is... Ik denk meer een verkoop praatje.
Hij kan idd niet op de light frame en de one spoke frame en dat is geen verkoop praatje. De urban rider heeft 4 grote wielen met een verzwaard frame. De andere 2 hebben 2 kleine voorwielen die maar met 1 pin vast zitten als daar te veel gewicht op komt kan ie afbreken. De fabrikant raad het ten zeerste af en als de mensen het toch doen dan doen ze dat op eigen risico. Als ie ook op de andere 2 frames van mutsy zou kunnen dan zou dat alleen maar beter voor de zaken zijn voor hun, want bijna iedereen die een mutsy heeft heeft een van die 2 frames.