Ik ben op zoek naar een babyboek met een bladzijde per week, heb er al een (Raad eens hoeveel ik van je hou) waarin je alle standaard informatie kwijt kan, maar ik zoek dus eigenlijk iets waarin ik per week een stukje kan schrijven. Weet iemand toevallig of zo'n boek bestaat en waar ik het kan kopen? Alvast bedankt!!!
Ik ken er helaas ook geen maar ze zullen er vast wel zijn.. Je bedoelt met 52 weken toch gewoon totdat de kleine 1 is toch? Zoiets lijkt me ook wel wat..
ik had een agenda van beatrijs smulders.. bol.com | Agenda voor het eerste jaar na de bevall, Beatrijs Smulders | Boeken (Nederlands) misschien is dat wat voor je.
Ja, ik wilde inderdaad gewoon per week tot aan het eerste jaar een stukje schrijven. Ik dacht dat er vast wel een soort agenda/dagboek zou zijn met een bladzijde per week, maar ik kan dus ook niets vinden. Jammer! @Ise: bedankt, ik heb inderdaad de agenda van Beatrijs Smulders maar ik vind het eerlijk gezegd nogal een onding. Ik zou graag echt wat meer ruimte hebben om een stukje te schrijven. Tot nu aan toe heb is steeds een stukje geschreven in de vrije ruimte van het weekend, maar dat werkt dus ook niet echt