Niet veel symptomen kan ik dan zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kelly001, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Een week voor nod heb ik denk ik mijn innestelling gevoeld 3dagen wat steekjes en menstruatie krampen gehad, en daarna niks meer gevoeld het enige waar ik nu last van heb zijn gevoelige borsten en gespannen borsten en de aderen in het tepelhof zijn duikelijker te zien,en dat de kleine bobbeltjes die voorkomen rond de tepels meer zijn geworden. zijn dit zwangerschaps symptomen. kan ik zwanger zijn:(

Mijn nod is tussen 17 en 20 maart (cyclus soms 28 of 32 dagen).

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tuurlijk kun je zwanger zijn.
    Alleen is een test het enige dat je daar zekerheid in kan geven.
    Probeer de 2v5 van kruidvat. die zijn erg gevoelig en goedkoop

3. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ja ik weet het testen maar ik durf niet ben elke maand zo vaak teleurgesteld door al die symptonen, alleen dit keer vind ik wel dat ik mij anders voel dan normaal dus wie weet...ik dacht ja misschien zijn er dames die zoiets ook hebben.

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat je beschrijft zijn wel typisch zwangerschapssymptomen. Alle literatuur is het er over eens dat verandering in je borsten de eerste echte symptomen zijn voor een zwangerschap.
    Bij mijn eerdere zwangerschap wist ik het hierdoor ook al eerder dan dat ik had getest...

5. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Zelfs als je helemaal niets voelt kun je zwanger zijn. Ik voelde helemaal niets, sterker nog, ik had me al een tijd niet zo lekker gevoeld voor NOD. Vaak had ik wel pijnlijke borsten of krampen, maar de keer dat ik zwanger was nauwelijks.

6. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ja dat is wat ik nu heb normaal voel ik de gekste dingen voor nod en dan toch altijd ongesteld en wat ik mij kan herinneren bij mijn eerste zwangerschap voelde ik ook helemaal niks pas met 9weken begon het misselijk alles vies vinden ik haatte zelfs mijn huis en en had trek in dingen die ik normaal nooit eet...

7. happymama

happymama Niet meer actief

meid ik zou morgen wel proberen te testen t klinkt wel goed namelijk

8. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    mijn nod is 19maart welke dag kan ik dan het beste testen?

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    19 maart of later! Echt niet te vroeg testen hoor meid, dat geeft je alleen maar teleurstellingen... Kijk naar mij, testte zelfs 14 na nod nog niet positief en kijk nu eens... Succes!

10. happymama

happymama Niet meer actief

mee eens
    al vind ik t ook moeilijk om te wachten hihi

11. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb nu geen test in huis en heb besloten om 1 dag na nod te testen dus zondag, ik heb net mijn temp. op gemeten en het was 37 dus ik ben benieuwd of het dit keer raak is voel me zeker anders dan alle andere maanden...Ik hou jullie zeker op de hoogte...

12. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Succes met testen morgen! Ik heb precies dezelfde symptomen als jij, hopen dat we beide positief testen! (ik moet nog wachten tot dinsdag...)

13. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik durf nog steeds niet te testen de symptonen zijn wel erger geworden mijn borsten kan ik niet meer aan raken zo erg pijn doen ze werd er gewoon wakker van in de nacht en ben erg misselijk maar geef gelukkig niet over. Ik denk toch morgen ochtend testen als mijn man gaat werken dan hoop ik dat ik een positieve test heb zodat ik heb kan verassen als hij savonds thuis komt. spannend

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend! Ik kijk hier morgen weer even, hopen op posi test! :)

15. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kijk nog steeds mee hoor Kelly!!!!!!!!!!!!!!

wat spannend!!!!!!!!!

Ik ga vanavond gelijk weer kijken als ik terug kom van mijn werk!

Succes vandaag!

16. myla

myla Lid

9 dec 2007
    80
    0
    0
    hoi Kelly 001,

heb je positief getest?

17. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen na het ontbijten even getest en de test was negatief, snap er niks meer van heb nog steeds heel erg last van mijn borsten en voel me nog steeds erg misselijk nu weet ik het niet meer ik ga er van uit dat me menstruatie gewoon later is ik denk dat het geen zin meer heeft om nog een keer te testen..wel jammer want hetzelfde symptomen had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. wat denken jullie?

ik heb echt heel erg pijnlijke en gevoelige gespannen borsten en voel me misselijk en heb geen last van afscheiding af en toe wat steekjes onderin mijn buik heb erg veel koude rillingen en verder erger ik mij aan alles en ben snel geiriteerd.

18. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Dit komt mij zeer bekend voor. De gespannen borsten voelden anders aan dan anders. Op een gegeven moment vielen mij ook de aderen op die zichtbaar werden, maar ik dacht dat mijn lichaam mij (weer) voor de gek hield.... niet dus! Wil je absoluut geen valse hoop geven, want een test wijst het uiteindelijk uit!
    Sterkte ermee!

19. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hopenopwonder:

maar hoe vaak heb jij dan getest?

20. shirlster

shirlster Nieuw lid

21 mrt 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben hier voor het eerst en ik heb het vermoeden dat ook ik zwanger ben! heb nog niet getest maar normaliter ben ik altijd optijd maar nu 2 dagen overtijd! in december heb ik een mk gehad en in januari ben ik het vruchtzakje verloren (9 weken) daarna is mijn menstuatie weer begonnen heb er nu 2 gehad en de derde laat dus op zich wachten! ik heb ook totaal geen symptomen dan alleen veel plassen en zo nu en dan moe! nu komt het ook dat ik elke avond 3-4 normale glaasjes wijn drink en ik ben dus bang dat ik nu zwanger ben en hierdoor de zwangerschap negatief heb beinvloed (doordat ik geen symptomen heb maar sterk het vermoeden heb dat ik wel zwanger ben, ben ik bang dat ik door de hoeveelheid alchohol het vruchtje al beschadigd heb). Ik hoop dat iemand mij kan vertellen dat dit niet het geval hoeft te zijn! ik ben gewoon zo bang dat het weer een MK word en dat heb ik dan gewoon puur aan mijzelf te danken, tenzij nu niet meer drinken nog een redding kan zijn! Ik hoop zo dat iemand mij positief kan berichten! groetjes Shirley

Deel Deze Pagina