ik wou zeggen wodka (dat ruikje namelijk niet ) hahaha maar valt niet mee dan om iets te vinden omte drinken je mag wel uitkijken dan dat je niet uitdroog en verstopt raakt zou die boeren dan maar op de koop mee nemen succes met iets te vinden
Ik had precies hetzelfde als jij....om simpel van te worden. Ik kan nu wel sap drinken zonder citrus vruchten maar dat heeft even geduurd. Ik had wel enorme behoefte soms aan iets warms en dan maakte ik warme limonadesiroop dus gewoon aanmaakspul met heet water en dat gaat nu nog het beste eigenlijk. Tegen dat boeren kon en kan ik niets doen dat heb heb ik echt van àlles wat ik eet of drink dus daar laat ik niets voor staan omdat het geen zin heeft. GRoetjes
Hey, ik dacht plots aan iets! De laatste dagen heb ik last aan mijn maag en ik heb van m'n gynae een tip gekregen: water, suiker (of canderel) en citroensap. Krijg je geen slijmen van, geen zuuraanvallen en gaat goed binnen. Miss een tip voor jou?
Ik drink de laatste tijd heel veel van die Rocevise ( of hoe je het ook schrijft ) en dan vooral die je nu vaak op de reclame ziet met dat 50% water en 50% fruit die zijn heel lekker en volgens mij krijg je daar ook niet zo'n last van maagzuur van ... succes
Sluit me aan bij de soyamelk, maar dan echt die van Alpro, met toegevoegde Calcium. Ik drink die, vanwege een overgevoeligheid voor lactose en deze is echt te drinken (heb het niet hoeven leren). Oh ja, groene thee met citroen ook lekker. Maar eh, ik moet ook boeren van frisdrankk, maar heb manlief gewoon gezegd dat het erbij hoort en ik neem de boeren voor lief (hij nu ook). Ik drink waar ik zin in heb en zie wel hoe het uitpakt. Wellicht lastig als de boeren ook gepaard gaan met pijn o.i.d. Het is dus aan jou. Succes!