wat bloed 6e week?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tilleke, 10 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hallo,

wie kan mij helpen?
    volgens mijn 'berekeningen' zou ik nu een week over tijd zijn.
    Afgelopen zaterdag heel klein beetje bloed, maar daar was ook alles mee gezegd. nu gisteren een test gedaan en die was heel licht positief.
    toen ik vanmorgen naar de wc ging en afveegde, kwam er weer een beetje rood bloed en slijm op het papiertje (sorry voor de smerige details:))
    heb er vanmorgen maar een ob in gedaan, maar toen ik net ging kijken zat er ook weer bijna niets meer aan dan een klein 'restje'.
    Heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden..
    gisteren avond wel seks gehad.. kan het daar iets mee te maken hebben?
    Wat denken jullie??

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Helder bloedverlies is altijd spannend! Het kan gewoon twee kanten opgaan. Maar het feit dat het nu over lijkt te zijn is veelbelovend. Het kan zijn dat er tijdens de seks een bloedvaatje geknapt is, maar dan zou er geen slijm bij moeten zitten en na een aantal uur echt bruiner van kleur moeten zijn (de nacht zat er tussen toch?).

Bloedverlies hoeft echt niet meteen een miskraam te betekenen. Zo lang het niet terugkomt en je geen krampen o.i.d. krijgt, probeer je dan geen zorgen te maken (al is dat natuurlijk heel moeilijk)

Veel succes, ik hoop dat je straks een prachtig kindje mag krijgen!

Groetjes Patricia

3. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Bedankt Patricia!
    Ja er zat inderdaad een nacht tussen.
    En het was ook niet veel en wat donker en qua slijm viel het ook reuze mee hoor.
    Heb ook totaal geen krampen oid. Net weer een check gedaan en zat nu helemaal niets aan de tampon..
    Maar meer onduidelijk omdat ik gisteren een test heb gedaan en deze wel wat licht was qua lijntje..
    Hoop ook de goede kant!!

4. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    kan natuurlijk nog met t innestelen te maken hebben , of idd met t gemeenschap een adertje gesprongen .
    als je geen hevige buikpijn hebt en veel bloedverlies hebt zou ik t ff aankijken , hopelijk zit alles goed en kun je genieten

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoe laat heb je gisteren die test gedaan? Want hoe later op de dag, hoe lichter het lijntje, hè. Omdat je urine aanzienlijk minder geconcentreerd is...

6. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Met ochtend urine.. Streepje kwam ook snel tevoorschijn, na minuut of twee. Alleen niet super blauw maar blauw genoeg zeg maar..

7. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Het kan trouwens ook goed zijn dat ik mijn eisprong verkeerd heb en die later is geweest.. Dat weet ik namelijk niet zeker maar meer een gis na berekening van afgelopen maanden..

8. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ik heb 2x bloedverlies gehad in het begin van m'n zwangerschap rond 7 weken en rond 9 weken. beide keren was het gewoon van de seks. eerste keer beetje rood. en tweede keer best veel ook met stolsels enzo.
    en nu een jaar later ligt er een beer van een baby boven te slapen! toen ik miskraam had verloor ik echt veel bloed, viel er van flauw, en had ik krampen.

9. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb tussen vijf en 17 weken meerdere keren bloedverlies gehad. Toen ik stopte met sporten was het over. Kan dus idd alle kanten op.

Ik zou wel maandverband pakken in plaats van een tampon ivm infecties trouwens

10. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Kan inderdaad goed van zijn dus..
    Ik wil morgen of overmorgen nog een testje doen om te kijken of de test nu duidelijker aangeeft. Heb die van gisteren ff foto van bijgevoegd.. Op de foto is het wel wat minder goed te zien dan met het oog. Daarmee wel wat beter.
    Bedankt voor de tips!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18 KB
      Weergaven:
      9

Deel Deze Pagina