Een beetje verloren

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dorien87, Mar 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

Oct 31, 2012
    707
    93
    28
    Female
    Leerkracht
    Retie
    Ik snap er totaal niets meer van.
    Na onze miskraam in december en een curretage, in januari terug ongesteld geworden na 32 dagen. Bij nacontrole van de gyn. zag alles er perfect uit!
    Er volgde een eisprong maar ik bleef heel lang positief testen betreffende de eisprong om alsnog terug ongesteld te geraken op 30 dagen. Op zich nog altijd OK.
    Dus ik terug testen deze maand en wij ons best maar doen. Op 20 februari had ik een super super licht streepje. De streepje werd tijdens de dagen die volgden langzaam aan donkerder met een mooie donkere streep op maandag 24 februari. Ik dacht, nou, dit zal het dan wel zijn en nu op de wachtbank. Ik dacht dan ook dat doordat mijn eisprong later was, de hele boel later was maar nu ben ik tot mijn heel grote verbazing op donderdag 27 februari al ongesteld geworden. Het was ook geen grote ongesteldheid in die zin dat er geen stolsels waren en per dag amper een maandverbandje. Innestelingsbloed? Ik weet het niet goed....
    Ondertussen toch al enkele dagen een beetje bloed... (Donderdag een roze veeg, vrijdag een inlegkruisje, zaterdag een inlegkruisje, zondag een inlegkruis en vandaag een klein klein beetje) Dus ik zou dan denken tja het zal wel mijn menstruatie zijn. Maar anderzijds... Kan dat al zo snel na een positieve test betreffende eisprong en zo weinig (ik heb normaal toch minstens 2 verbandjes per dag vol of enkele tampons)?

Ik weet echt niet wat te doen meiden, eerst een mola, dan onze tweeling verloren en nu? Een cyclus die in de war is?

Ik denk dat ik er maar gewoon van moet uitgaan dat het mijn menstruatie is? Toch?? Manlief (ondertussen want we zijn nu een paar weken getrouwd) snapt het al helemaal niet. Maar dit wilt gewoon weten wanneer ie terug vol aan de bak kan :D!

Maar ja bloed is bloed toch?

2. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

Jan 4, 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ken je voorgeschiedenis niet, maar als ik je berichtje zo lees, heb je al het nodige meegemaakt. Misschien kun je overleggen met je huisarts waar je op dit moment vanuit mag/moet gaan en anders misschien binnenkort toch een testje wagen. Geeft die negatief aan, dan weet je (hoe spijtig ook) dat je weer aan de bak mag.
    Ik herken je gevoelens trouwens wel. Na mijn missed abortion eind december en mijn curettage in januari een keer netjes na 28 dagen ongesteld geweest, maar vorige week (de 28e) met spoed naar de eerste hulp geweest omdat ik ontzettend begon te vloeien. Na een medicijnkuur en provera, zit ik nu te wachten op weer een ontrekkingsbloeding en dan mogen wij ook weer gaan klussen.

Succes en ik gun je snel een mooie, voorspoedige zwangerschap.

3. Annemiek89

Annemiek89 Actief lid

Sep 27, 2013
    169
    0
    0
    ik werk bij een callcenter, nu al weer bijna 3 jaa
    Groningen
    He balen zeg, ik zie dat jij ook al zo'n "leuke" jaars einde hebt gehad! hier een beetje hetzelfde verhaal.. ei op 24e febr ook, zondagochtend een veegje bloed en verder niks, helemaal in de kluts nu.. want 2 hele lichte positieve testen gehad dit weekend, maar vanochtend negatief van predictor early! we moeten gewoon afwachten denk ik, hoe voel jij je nu?

4. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

Oct 31, 2012
    707
    93
    28
    Female
    Leerkracht
    Retie
    Normaal gezien na mijn menstruatie voel ik weinig tot de eisprong mr nu blijft er trekkerig gevoel aanwezig. Ik blijf het ook gewoon zo raar vinden dat er oo maandag nog een dikke streep stond op de ovulatie test en ik dan op donderdag al ongesteld zou worden? Of kan dat wel gewoon :$?

Share This Page