Hoi allemaal, Ik ben woensdag 24 weken zwanger van mijn derde kindje. Nu heb ik vandaag tot 2x toe wat roze/bruinig bloed/afscheiding met slijm verloren. De laatste keer was het echt een prop. Heb vandaag niks geks gedaan, alleen gewerkt. Heb wel al 1,5 week last van een drukkend gevoel in de onderbuik, wat soms ext pijnlijk is met vlagen. Als het niet pijnlijk is is het zeurderig aanwezig. Soms word ook mijn buik helemaal hard dan. Echt een niet fijn gevoel. Wat kan dit betekenen en moet ik voor dat bloed/afscheiding de vk bellen? Herken dit niet van de zwangerschappen van de vorige keer.
Ik zou toch maar je VK bellen hoor, sowieso al is het niets ernstigs dan is ze iig op de hoogte. Succes meis.
ik zou ook de vk bellen bloedverlies tijdens de zwangershap moet je altijd melden maar het hoeft niets te betekenen
zeker de vk bellen, neem geen risico. het hoeft niks te betekenen, maar voor je eigen gevoel is het beter om te weten wat er aan de hand kan zijn. veel sterkte zoetje
Zou ook meteen even bellen!!! Bloedverlies hoeft niets te betekenen, maar dan heb je in ieder geval zekerheid! Succes!
He meiden, Thanks voor jullie antwoorden. Heb net ff toch maar de vk gebeld. Moest eerst werken. Ben nu ff thuis. Had net weer wat roze afscheiding. En vanmorgen een bruine slijmpropje in de wc. Hebben zondagavond nog gemeenschap gehad en volgens de vk kan het daarvan komen, maar ik mag dadelijk om 11.45 uur even komen voor de zekerheid. Erg fijn.