Gister werd ik wakker van een soort stekende pijn in mijn rechter zij. Ik kon niet naar rechts/links bewegen of opstaan. Alle bewegingen deden pijn, ook zo liggen. Het leek net of er iets vast zat. Na ongeveer 10 minuten was het voorbij. Vandaag heb ik net ontbeten en wilde ik opstaan en toen voelde ik dezelfde pijn. Ik blokkeer dan en kan dan niet mijn beweging afmaken. En voel het alleen rechts. Ik stond toen op maar kon niet recht staan en wilde liggen maar dat lukte niet en zitten ook niet want door die pijnscheut blokkeer ik dus (blijf dan in die houding tot het wat minder is). Ik ben nu bijna 22 weken zwanger. Weet iemand wat dit kan zijn alvorens ik de VK ga bellen?
Ik weet niet of het dezelfde pijn is, maar ik had een paar weken geleden enorme pijn aan mijn rechterzij, net onder mijn ribben. Alles deed zeer, zelfs ademen. Zitten en staan deed het meeste zeer, liggen met mijn armen omhoog gaf de minste pijn. Na veel voelen kon ik het lokaliseren als een spiertje onder mijn ribben dat verschrikkelijk veel pijn deed. Het leek wel of het klem zat. Na ongeveer een uur ging het over, nadat ik wat gegeten had (soepje). Geen idee waar het vandaan kwam, misschien dat het ermee te maken had dat alles nu niet meer op z'n plek past van binnen en doordat mijn maag wat voller werd, alles weer goed werd geduwd? Sterkte in ieder geval!
Ik heb 2 x hetzelfde gehad. Maar dan midden in de nacht tijdens mijn slaap werd ik wakker. Kon gewoon niet bewegen en moest heel stil in bed liggen. Heb bij de 2de keer de VK gebeld en zij gaf aan dat het gewoon bandenpijn was. Moest een warm kruikje tegen me aan leggen als het weer zou gebeuren, maar niet meer gehad. Maar zou toch voor de zekerheid gaan bellen hoor, je weet maar nooit.
Charmed, ademen had ik geen last van, echt alleen bewegen. Nu is het weer over en dan vind ik het zo stom om de VK te bellen. heb de 23ste pas een afspraak. Als het morgen weer gebeurd bel ik. Enise, klinkt inderdaad als mijn pijn en dan zou het inderdaad bandenpijn kunnen zijn. Is het schadelijk denk je als je toch beweegt al doet het pijn? Ik ben namelijk zo bang dat het kindje daar vast zit (klinkt heeeeeeeel gek, ik weet het) maar daar ben ik bang voor en dan ben ik bang dat het de baby pijn doet.
Ik heb dit oo het einde van mijn vorige zwangerschappen gehad, rond de 40 weken. (de eerste keer was ik zelfs zo naief dat ik dacht dat het misschien wel rugweeen waren heb de veroskundige gebeld...) Dit waren mn darmen door de opstipatie dachten ze, en toen "het" er eenmaal uit was was ik ook van de pijn af idd... succes!
Lovelyones, volgens mij heb je tegen die tijd last van van alles en nog wat . Maar gelukkig voor jou was je al aan het einde. Ik moet nog even :-/ haha. Maar heb het er allemaal voor over.
De VK zei dat het absoluut geen kwaad kon voor de baby. Het is dat je baarmoeder aan het rekken is. Of zei ze dat het kon komen omdat ik verkeerd heb gelegen en daardoor pijn had. Dus een verkeerde houding kan daar ook voor zorgen. Mijn kleine is volop aan het bewegen, dus alles gaat nog goed Had die bandenpijn met ongeveer 14 weken en 18 weken.