hallo,ik heb een vraagje sinds afgelopen vrijdag weet ik dat ik zwanger ben maar ik heb al een paar weken last van minimaal bloedverlies na het plassen dat er met afvegen wat bloed aan het wc papier zit,zou iemand mij kunnen vertellen of dit normaal is of niet,heb 14 maanden geleden al een miskraam gehad en ben bang dat het weer gebeurd. groetjes sanny
Het zou misschien innestelingsbloed kunnen zijn maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Ik zou de huisarts eens bellen wat hij of zij ervan vindt. Ik moet wel toegeven dat ik de eerste weken ook last van kleine bloedingkjes heb gehad. Dat heeft zo tot week 15 geduurd. Bij mij gooide ze het erop dat ik een hele goede doorbloedde baarmoedermond heb. En helaas voor mij dan krijg je dat bij het minste of geringste. Of het nou na ene toilet bezoek was of spontaan of na de sex. Ik zou gewoon ff de huisarts bellen misschien kan hij of zij je wel gerust stellen. Hoeveel weken zou je dan nu moeten zijn? Want als je rond de 7 weken bent kan je een inwendige echo laten maken. Misschien een ideetje. Sterkte meid en laat even weten als je wat meer weet. Liefs nance158
ik heb net de arts gebeld en die zij dat het waarschijnlijk toch van het innestellen is of me baarmoeder mond maar ik moet het in de gaate houde en als het over 2 daggen erger word of veranderd moet ik bellen maar bedankt voor je berichtje en ik hou je wel op de hoogte x sanny
hey Mikebak! Ik wilde even kwijt dat ik ook bloedverlies heb gehad, heel erg minimaal, alleen met afvegen, een paar dagen, ben me wel dood geschrokken, maar ik heb afgelopen vrijdag een eerste echo gehad en ik heb een hartje zien kloppen! Ik dacht, het zal wel met die doordbloede baarmoeder maar kon er niet op vertrouwen dat dat het bij mij ook echt was, als het eenmaal gestopt is en je hebt een goede echo gezien ben je het ook echt weer meteen vergeten! Ookal blijft niets zeker natuurlijk. Hoop voor je dat je snel een goede echo krijgt! Zolang je geen erge krampen krijgt of dat het bloedverlies even erg is als een menstruatie is er goede hoop. groetjes eitje
Hey, Ik ben vandaag 5 weken en heb sinds vrijdag ook wat ongikrampjes en wat bruin/roze bloedverlies na het plassen op het wcpapiertje. Zolang het niet gepaard gaat met hevige buikkrampen en "vers" bloed dan hoef je je geen zorgen te maken. Ja ik weet het....makkelijker gezegd als gedaan....ik vind het soms ook eng....
hoi je schrijft dat je er al weken last van hebt ook voor je de zwangerschaps test deed, heb je dan niet iets anders? bijvoorbeeld blaasontsteking? bloedverlies in het eerst trimester betekent in 50% van de gevallen niets dus hopen dat het goed zit, als het al door de zs komt!
ben wel getest door de huisarts en het is geen blaasontsteking,maar al deze reactie geven toch weer hoop dat het nog goed zit,bedankt voor de leuke reactie
Hoi dames. Heb er ook last van gehad.Niet veel en geen helder bloed.Ook alleen met afvegen. Heb het 3,5week gehad.Kreeg ook te horen,innesteling of sterk door bloede baarmoedermond. Heb me ook veel zorgen gemaakt en kon niet wachten tot de eerste echo met 9 wkn.Gelukkig alles goed. Ben nu 12 wkn en heb er geen last meer van. Maar je blijft onzeker. Succes met je zwangerschap. groetjes Eva