Waar ligt de baby nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sharon20, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik probeer al een aantal weken te zoeken met de angelsound. ik hoor vanalles maar geen hartslag... mss zoek ik verkeerd... waar ligt de baby nu ongeveer? en is het mss beter om nog een weekje te wachten (ligt de baby dan mss weer wat hoger?)

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Idd misschien even wachten je baby licht waarschijnlijk nog achter het schaambod en is dan heel moeilijk te vinden...**als je toch echt wil zoeken...heel laag bij je schaamhaar** Zelfs veel verloskundige branden hun vingers er niet aan en proberen pas je baby te horen vanaf een week of 12 en dan nog onder voorbehoud en hun aperatuur is toch echt een stukkie beter! ;)

Suc6

3. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Ik heb zelf een bellytalk en daar kon ik het goed mee vinden (een beetje geluk misschien ook wel) bij 10 weken maar is een kleiner dingetje dus misschien makkelijker zoeken. Ik heb ook wel dagen gehad dat ik me rot zocht en dan zat ik echt op de rand van mijn schaambot! Nu met twaalf weken vind ik hem ruim boven mijn schaambot dus misschien nog even geduld!

Hij komt vanzelf!

Succes en plezier als je hem hebt gevonden!

Kus

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Doe je ook iets van een gel of creme tussen het apparaat en je buik...helpt ook stukken..schijnt niet in de handleiding te staan van de angelsound... :rolleyes: Gewoon een flinke klodder! ;)

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik heb geen angelsound want ik vind het maar niks.Maar toen de vk bij mijn termijnecho het hartje ging luisteren lag ie nog achter mijn schaambot ( ik was toen 8wk )
    Met 11wk ben ik tussendoor bij de vk geweest om het hartje te luisteren en toen lag ie precies tussen mijn navel en schaambot in. (in het midden)
    Dus misschien kun je het daar proberen.
    Ik heb met 13 wk het hartje ook gehoord duurde even en dat terwijl de vk het al gehoord had.
    Vaak kan het ook zo zijn dat je eigen hartslag te sterk is en daardoor de kleine niet hoort.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    o ja, ook een andere koptelefoon doet wonderen! (dus niet die gebruiken die je erbij hebt gekregen).

Ik hoorde met de angelsound pas bij een week of 15 voor het eerst de kleine. En idd heeeeeel laag zoeken, tegen je schaambot aan.

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik hoorde het met een week of 13 met de angelsound. De vk kon het bij mij met 11 weken nog niet eens horen omdat tie nog achter mn schaambot lag..

8. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha ik heb net t hartje gehoord dus 11 en halve week maar bij de echo 4 dagen geleden hadden ze me t afgeraden tot een week of 14 vanwege t kindje misschein niet goed was en niet uren gaan zoelen maar mijn vriend heeft hem verstopt haha maar moet ik een ander koptelefoon ja hoor ej dan beter.

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ha meis, toen ik 10 weken was heb ik de angelsound voor het eerst gebruikt en na een kwartier zoeken met veel olie en een volle blaas had ik hem dan eindelijk gevonden :D nu (14 weken) is het wel al iets makkelijker maar het blijft zoeken voor me ;)

10. Onder water

Onder water Niet meer actief

ik heb hem gehoord met 10 weken, ik merk dat mijn kindje heeel vaak links ligt , links onderin net boven je schaambotje.

Ik deed overigens altijd een klodder babyolie op me buik dat glij lekker :D

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Baby olie en n gewone koptelefoon (schrok me rot toen ik die van de angelsound voor n normale koptelefoon verwisselde...was in een keer doof door een raar geluid in mn buik :))
    Ik heb die van mij rond de 10 weken gehoord en dat was n toevals treffer denk ik want daarna heb ik tot week 12 zo ongeveer moeten wachten voor ik hem nog eens hoorde. En van het weekend probeerde ik het nog eens (bijna 17 weken) maar meneer/mevrouw had er schijnbaar geen zin in en floepte steeds weg :rolleyes:
    Nou is die beweging voor mij ook al duidelijk genoeg ;)
    Maar het is soms erg zoeken omdat ze gewoon niet stil liggen. En zelfs als je dus kan voelen waar ze liggen zoals ik nu, heb je nog wel eens kans dat je ze niet hoort...of dat ze zoals die van mij van t weekend ineens weg floepen net als je zoiets hebt van...is dat hem...oh weer weg..
    Heb ook soms dat t heel raar stil is in mn buik. Normaal hoor ik dan geluiden alsof de wind waait of dat t erg stormt daar binnen (tja kan dr ook niks aan doen zo klinkt t :)) En dan ineens zit er n keer tussen dat je dat niet hoort en dan denk je bijna "mn angelsound is kapot" en dan ineens breekt er toch n geluid los! :confused:

Deel Deze Pagina