Ik ben bijna vier weken zwanger. Vandaag positieve test op mijn NOD. Vanavond een beetje bloedverlies gehad toen ik naar de wc ging. Mijn stoelgang ging moeizaam dus ik denk door de druk dat er een vaatje gesprongen is. Las dit ook op deze site. Iemand ervaring met bloedverlies aan het begin van de zwangerschap? Wanneer moet ik me zorgen maken?
Als eerste gefeliciteerd!! Wat een onzekerheid meis. Ik heb bij mijn zwangerschap ook bloedverlies gehad, zelfs helder rood bloedverlies. Dit ongeveer van de 4de tot en met de 6 week gehad, daarna nog een keer met 14 weken!! Je baarmoeder is gewoon heel goed doorbloed, waardoor de kans op bloedingen ontstaat. Ik had er geen krampen bij.. Het resultaat ligt hier boven te slapen.. Ik heb wel de vlos gebeld, maar die kunnen ook niks voor je doen, helaas. Is nl nog niks te zien. Ik vond het wel fijn om even te melden. Ik hoop voor je op een mooie plakbeeb, je kunt helaas alleen niks anders doen dan afwachten. Heel veel succes..
Heb ook last van mijn vooral linker onderbuik. Doet ook pijn als ik erop druk maar voelt heel erg als mijn darmen die het even moeilijk hebben. Het voelt niet als iets verontrustends maar toch he... Je bent toch bang...
Natuurlijk ben je bang. Ik vond die weken ook lang duren!!! Is gewoon klote... Helemaal omdat je alleen maar afkunt wachten. Super vervelend voor je meis !! Duim voor je dat het goed gaat... Probeer ondertussen een beetje te ontspannen, ik ben lekker met een kruikje in bed mijn favo serie gaan kijken.. Natuurlijk is het moeilijk je gedachte te verzetten maar dat vond ik wel fijn. Nogmaals sterkte/succes. Digiknuffel...