Je kan het afwisselen toch, keertje lekkere koek, andere dag stukje fruit! Weet zeker dat ze blij zijn met jullie werkadres voor een hele week met dat mooie weer. En uiteindelijk is het allemaal extra, niets moet verplicht, al is die koffie en koud drinken in de middag wel zo netjes. Maar dit maken ze niet vaak mee zulke gastvrijheid dus ze zullen elk gebaar al super waarderen.
Oh en misschien een plek om hun koelbox ed neer te zetten zodat het uit de bus kan? Garage bijv? Dat is qua temperatuur allicht beter dan in de bus. Nou heb ik er niet veel ervaring mee maar kan me voorstellen dat het in de bus toch sneller opwarmt dan in de garage oid
Wij zitten midden in een verbouwing en idd; koffie... Boterhammen en drinken hebben de meeste zelf wel bij, maar bied het wel altijd aan. Bied ook altijd aan hun boterhammen en drinken in onze koelkast te leggen, zodat het koel blijft. Verder een pak koekjes op tafel, heb een lading blikjes gehaald en flesjes citroenwater bij Aldi... Dus ze kunnen los Verder een tafel en stoelen waar ze even lekker aan kunnen zitten, ook belangrijk
zeker weten. Wij hebben in al onze bussen elektrische koelboxen maar die koelen alleen bij draaiende motor. Op de zaak liggen ook koelelementen in de vriezer die ze kunnen pakken als extra maar gebeurt vaak genoeg dat de mannen vergeten die eind van de dag om te spoelen en terug te leggen en dan hebben ze een dag erna niets.
En vooral onbeschoft! Vraag me met dit soort verhalen (die hoor ik wekelijks) echt af wat voor opvoeding dat soort mensen hebben gehad.
Oh, die watermeloen is een goed idee. (ik zou er mijn vingers bij opeten, in ieder geval. Hetzelfde geld voor een glas ijskoude karnemelk) Misschien is een lekker soepje tussen de middag wel wat? Die zout kunnen ze wel gebruiken met dit weer
Ik denk dat ze het ook niet over de top moet doen, ze heeft al zoveel geregeld voor ze. Je hebt kans dat ze zich anders nog ongemakkelijk er bij gaan voelen ook. Dit (Wat @tuc allemaal al doet) is de gemiddelde hovenier namelijk alles behalve gewend van de gemiddelde klant. En er moet ook gewoon gewerkt worden. Iets lekkers bij de koffie pauze, koud drinken bij de lunch en een ijsje en of fruit bij de middag pauze is echt zat! Anders zijn ze meer tijd bezig met gezellig eten en drinken dan met werken
Ik bied altijd brood, koek en drinken aan. Vooral met dat warme weer veel water aanbieden en misschien een ijsje ? Ik zou geen appeltaart oid voor ze bakken. Wij lieten vorig jaar de tuin doen, ze waren met zijn 3en, maar de ene ging om half 4 weg en de ander om kwart voor 5. De laatste is tot half 8 bezig geweest en wij gingen avondeten rond 6 uur (patat met biefstuk) toen heeft hij met ons mee gegeten.
Wij hebben de mannen de keuze gegeven volgende week elke dag om 6 uur beginnen en maar 6 uur werken en dan die 2 uur delen, uurtje betaald voor ons en uurtje onbetaald voor hun (of vakantie uren) of ook vroeg beginnen, wel 8 uur werken en de pauze' s zijn voor ons maar wel zo kort mogelijk. Dus niet op de klok die 30 minuten lunchpauze volmaken als na 20 minuten het brood en drinken op zijn. Ze waren unaniem voor 8 uur werken. Als ik in hun schoenen stond had ik voor de 6 uur gegaan. Lekker elke dag vrij om 12 uur met het mooie weer.
ja dat is ook zo. Wij zijn wel van de gunfactor als er wat in of om het huis moet gebeuren dus de mannen die komen kennen we meestal ook wel. Die vinden het wel gezellig altijd.
Behalve koffie, koek en iets verfrissends om te drinken gaf ik onze hoveniers destijds een schaal met meloen. Doe was binnen no time leeg. Dus ik geloof dat dat gewaardeerd werd. Ik vind die ijsjes van jou ook een briljant idee. En eventueel ander fruit of bv komkommer zal er vast ook ingaan. Bij de temperaturen van volgende week. Pfff ik kan altijd alleen maar respect hebben voor mensen die met dat soort weer zulk lichamelijk week doen buiten. Zou ik echt niet kunnen.
Ja, met een hele dikke omweg. De vloer wordt gestort en vloerverwarming/loodgieter etc is geregeld. Alleen nu zijn dezelfde tegels nergens meer te vinden... Kan wel janken! Dus nu laatste optie ingezet om dezelfde tegel in een ander formaat te krijgen, hopelijk vandaag of morgen antwoord. Het lukt allemaal wel, maar het heeft wat zweet en tranen gekost. Ben iemand van het plannen... En afspraak is afspraak. Kun je niet of komt er wat tussen, prima, dat kan... Maar laat het potdorie weten.
Op middag bij wat kouds drinken kleine zakjes chips lekker ff zout gehalte omhoog halen. Als er bij iemand voor de ketel ofzo kwam kreeg ook altijd koffie. Dolce gusto man zo blij als een klein kind haha want was luxe koffie ha
Ik zou ook voor wat hartigs zorgen, niet alleen zoete koeken. Voor soep is het misschien te warm, dan iets van hartige broodjes voor bij de koffie. Mannen zijn meestal minder van zoetigheid (mijn man uitgezonderd dan haha).
Wij hebben net 2 keer hovenier gehad een paar dagen. En eigenlijk hadden ze hier echt zelf alles idd mee in een koelbox. Ik bood ze wel elke dag koffie aan. En erg gelachen eentje wilde melk die de laatste 2 dagen mee was, had ik niet maar wel slagroom. Dus die heeft elke keer koffie met slagroom gehad en vond de melk niet meer nodig. Wat ik wel bijzonder vond is dat ze gewoon helemaal niet naar de wc gingen...
Mijn vader werkt bij een watermaatschappij en maakt echt vanalles mee. Ik ben opgevoed met de instructies; verzorg de mensen goed! Hij heeft dagen gehad dat hij waterlekkages buiten aan het maken was in de felle 30 graden zon, en niet eens ergens binnen mocht om te plassen. Maar hij heeft er ook (heel veel buitenlandse gezinnen) huizen bijzitten waar hij op en top wordt verwend. Ga naar de Aldi, haal een treetje sinas, treetje cola, treetje water, koelkast goed koud, ijsjes in de diepvries, pak koekjes en klaar. Als ze dit overal zouden krijgen, zouden ze een gat in de lucht springen.