jeukende oksels en bultjes op borstkas?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girl21, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

zoals de title al aangeeft, ik heb last van jeukende oksels, en heb pukkelachtige bultjes op mn borstkas, en dit loopt nu richtng schouders...

iemand enig idee wat dit kan zijn? en dan met name de jeukende oksels, ik wordt er 'gek' van namelijk!

kan dit te maken hebben met een evt zwschap of met het 'ontpillen' ?

hoop dat iemand hier iets over weet te vertellen!

alvast bedankt ;)

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee girl21 ik heb hier ook last van ik werd vanmorgen wakker en had allemaal rode bulletjes op mijn borstkast die doortrekte naar mijn schouders en het jeukte verschrikkelijk!
    Nu vanavond zitten de rode bultjes ernog alleen jeukt het niet meer. Wat toevallig zeg!

3. girl21

girl21 Niet meer actief

ja idd heel toevallig!

nou hopen dat er iemand is die weet waar t vandaan komt dan...

trouwens ben jij al lang gestopt met de pil? (zie dat je in ronde 4 zit ik in ronde 5)

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

eind aug gestopt met de pil.
    Maar het begint nu weer erg rood te worden en te jeuken echt wazig! Heb dit vorige maand ook een beetje gehad 2 dagen. Zit ook erg onder de puisten heb hier normaal nooit last van. Dus denk wel iets met hormonen is.

5. Wolkje7

Wolkje7 Lid

29 okt 2008
    28
    0
    0
    Heb d'r ook last vast! Het zit overal, word er gek van :-s Op mijn borstkast, schouders, nek, bovenaan mijn rug en zelfs op mijn hoofd! Jeukt ontzettend en heb de neiging om de hele tijd te krabben.. Ik heb er last van sinds ik met de pil ben gestopt. Dacht zelf daarom aan ontpillen.

6. girl21

girl21 Niet meer actief

ja denk dan idd dat t gewoon ontpillen is...

verder niemand last van jeukende oksels? heb het ergens op deze site gezien, volgens mij bij zwschapsymptomen, maar kan t niet weer vinden wie t had, en wat verder precies...

Deel Deze Pagina