Een kennis van ons heeft vanmiddag verteld dat ze 5 weken zwanger is. Graag zou ik haar en haar vriend iets willen geven, maar heb momenteel geen inspiratie.
Iets leuks van Koeka? Ik kreeg toen een speendoekje van m'n beste vriendinnetje. Heel klein, maar toch erg blij mee! Of een invulboek over de zwangerschap van Pauline Oud
Mijn eerste cadeau was het 9 maanden boekje van Pauline, verkrijgbaar bij de Xenos. Ik vond het echt geweldig en ik zit braaf elke zondag avond achter aan tafel te schrijven
mijn eerste geschenk van iemand was ook t 9 maanden dagboek van pauline! echt heel erg leuk om te geven en te krijgen
Ik geef vaak sokjes, omdat die zo schattig ieniemienie klein zijn (en je kunt ze per post versturen) of een rompertje. soms geef ik ook juist iets voor de moeder, omdat het bijv. de tweede is, dan koop ik heerlijke douche schuim oid. van Rituals, lekker zo'n luxe product om de moeder te verwennen
Heel klein maar wel bijzonder, een zwanger gelukspoppetje van de wereldwinkel voir een goede, gezonde zwangerschap!
Tot de eerste echo zou ik nog niks geven. Zelf 2x gehad dat ik overladen werd met kadootjes en toen bleek het mis... Zit je dan met al die baby dingetjes zonder baby. Een mooie bos bloemen of een lief kaartje vind ik nu wel kunnen.
Ideetjes: - een bola zwangerschapsketting - een interessant boek over zwangerschap en bevalling (zelf ook gekregen, vond ik een super cadeau want iedereen geeft sieraden of dingen voor de baby) - een rompertje met een leuke tekst op (kan je online laten maken) Zelf heb ik aan een vriendin zwangerschapskledij cadeau gedaan (inclusief voedingsbh) omdat ik vind dat iedereen iets koopt voor de baby en vond zwangerschapskledij wel nuttig. Vooral als je in de winter zwanger bent kan het best een investering zijn, al die nieuwe kledij. Had er dan het ticket bijgedaan zodat ze het kon omruilen indien het niet haar smaak of maat was.
Bij de Hema hebben ze cadeau kaartjes met zwanger erop kan je elf een x bedrag op laten zetten ook erg leuk.
Ik denk dat ik voor het gelukspoppetje ga met een kaart. Vind het ook lastig wanneer je iets kan geven voor de zwangerschap. Zelf vorig jaar een goede echo gehad en ging alsnog mis.
Ja hier ook, met ruim 18 wk. Ik heb daarom iedereen in mijn omgeving verboden iets te kopen. Als de kleine er is mogen ze los .
Madelein dat is echt verschrikkelijk om zoiets te moeten meemaken Vond het al erg om een stil kindje met 9.2 weken zwangerschap op een echo te zien.
Tja ik gun het niemand nee . Maar ik weet ook hoe het is om bij je eerste echo erachter te komen dat er niks meer leeft, en dat was ook een enorme klap. Je verliest in allebei de gevallen een kindje, alleen dachten wij de 'veilige' zone bereikt te hebben en het kwam dus volledig uit het niets.
Ik zou ook voor een gelukspoppetje en/of bloemen/chocola gaan. Ik heb voor mijn eerste zwangerschap met 5 weken een knuffeldoekje gekregen van mijn tante omdat het EINDELIJK zover was, maar het ging dus mis. Dat knuffeldoekje heb ik snel weggegeven.. Maar een gelukspoppetje of boeddha is ook leuk om te geven. Dan laat je zien dat je heel blij bent en dat je ze alle geluk gunt
Ik heb telkens iets kleins gekregen van mijn mama. Twee keer bleek het mis, de volgende keer alles goed. Ik vond het toch wel leuk om zo iets kleins te krijgen... Heb het pakje dan ook met veel plezier terug boven gehaald toen het eindelijk goed zat. Deze keer heb ik nog niets gekregen, hoeft ook nog niet. Maar ik vond het vooral leuk om een zwangerschapsdagboek te houden. En nu houd ik een dagboek per maand bij met wat ze allemaal kan enzo... Dat vind ik echt heel fijn. Ik hoop dit keer van mijn man een zwangerschapsbola te krijgen
Zou een kaartje sturen. Zoals eerder is aangegeven, het is nog heel pril en mocht het misgaan zit je idd met cadeautjes... Die zou je dan evt voor een volgende kunnen gebruiken maar is lang zo leuk niet! Mij zou je verrassen met een leuke kaart!
Ik vind die zwangerschapsdagboeken dus helemaal niks. Ben er gewoon geen type voor. Heb er 2x eentje gekregen, maar voelde me er wat verlegen mee. Die zal ik dus ook niet zo snel aan iemand geven. Meestal geef ik zelf iets heel kleins, zoals sokjes of een (neutraal) rompertje of zo.