Wat dacht je nooit te kunnen maar toch ineens wel!

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 26 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Inderdaad ook zelf een nieuwe lamp monteren! Was echt trots! Wel eens gezien dat iemand het had gedaan maar nooit gedurfd/geprobeerd!

En 10 km hardlopen had ik nooit voormogelijk gehouden, maar het is van de week toch echt gelukt

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik wist niet dat ik een kook talent had (toen 18 ofzo) maar dankzij me vader die kok is geweest kan ik en me 2 broers best koken vind ik.
    Dat ik een beetje weg heb vn een doktor..politie. .mama.. :)
    Ik heb oerkrachten gekregen na me kinderen. .
    Na me kinderen toe ben ik een pitbull!
    Terwijl iedereen over me heen kan lopen. . (Laatste tijd niet meer )

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ballonnen opblazen, kon ik nooit tot ik 20 was.toen lukte het wel.nog steeds met erg veel moeite maar ik heb er in ieder geval geen ballonnenpomp meer voor nodig :)

4. Logan

Logan Niet meer actief

Sporten. Vroeger werd ik altijd als laatst gekozen met gym, was ik de enige die na jaren nóg geen handstand tegen de muur kon en had ik altijd overgewicht.
    Nu ben ik bijna op gewicht, ga ik bijna zes keer in de week sporten wn komen er zowaar spieren tevoorschijn.

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    M'n eigen sokken aantrekken met 1 hand
    M'n eigen ketel bijvullen (daar zat ik dan zonder warm water en een baby van 2wk oud. Dan maar zelf doen!)

En een gezond kind maken. Mijn lijf liet me voor de zwangerschap al in de steek en in de zwangerschap kwamen daar nog wat scheppen bovenop, ik dacht echt niet dat alles goed zou komen (nu mijn eigen lijf nog ;) ).

6. Mel3

Mel3 Actief lid

14 mrt 2015
    268
    0
    16
    Dat ik een vervolgopleiding af kan maken. Daar moest ik 40 voor worden. Ik zit er middenin, maar dat papiertje ga ik halen! En dat ik dit werk kon doen en dat ik het werk zo leuk vind. (Verzorgende-IG). Ik krijg zoveel positieve feedback van bewoners en collega's en heb ook al een flexcontract binnen, terwijl ik net een half jaar bezig ben en helemaal geen achtergrond in de zorg heb. Ben best trots op mezelf.

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hele waslijst :p

- slopen met een boorhamer
    - keuken zetten
    - gipsplaten wand en plafond zetten
    - meubels maken
    - tegels zetten
    - wc installeren

Wij hebben het afgelopen anderhalf jaar ons huis helemaal verbouwd en hebben onszelf elke dag weer verbaasd met wat we allemaal zelf hebben gedaan..
    Eigenlijk alles zelf gedaan, alleen water en elektra heeft m'n schoonvader gedaan.

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Borstvoeding geven :)

Afvallen en bewegen en het nog leuk vinden ook.

Mommysince13 leuk is dat he. Wij zitten er nu middenin en het verbaasd ons ook telkens :p

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Eigenlijk wel een hele hoop dingen; of ik onderschat mezelf regelmatig of ik ben gewoon goed :p Ik denk toch wel het eerste.

Voornamelijk dingen zoals zelfstandig wonen (ik was 15 toen ik dacht: oh jee, dat kan ik nooit - maar toen deed ik het al en was ik er erg goed in), voor mezelf zorgen, vakken zoals binair rekenen en statistiek, rijbewijs halen, moeder worden/blijven, studiepunten binnenhalen, etc.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Bevallen! :)
    Ik was ervan overtuigd dat ik dat niet zou kunnen, dat het niet zou passen e.d.. Bij mijn oudste een ks gehad en was daar toen zo verdrietig om, omdat ik me voelde falen. Op de een of andere manier voelde ik me teleurgesteld in mijn lichaam, en ben ik ervan overtuigd geraakt dat ik dat toch niet zou kunnen. Daarom had ik bij de tweede zwangerschap ook gevraagd voor een geplande ks.
    Maar mijn jongste besloot anders en de ontsluiting was al volledig voordat we naar de OK gingen. Dus toen ben ik alsnog spontaan bevallen. Het wow-gevoel dat ik dat dat toch maar mooi geflikt had, kan me nu nog een glimlach op mijn gezicht toveren.

11. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Wat een grappige dingen lees ik hier, ik moest meteen denken aan mijn baan. Ik geef nu leiding aan een groot team van 15 man, nooit gedacht dat ik dit zou kunnen. Het is best moeilijk, maar gaat me steeds beter af. Mijn leidinggevende heeft een keer gezegd dat hij me ook al manager ziet.
    Erg leuk natuurlijk, maar ook eng; ben erg bang dat ik 'door de mand val' ofzo.

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wat goed!
    En ook herkenbaar.
    Zo'n fobie kan je zo in de weg zitten..!
    Ik heb therapie gehad, dat heeft geholpen. Na de zwangerschap was ik wel bang voor een terugval. Maar tot nu toe gaat het goed! Dl heeft er een handje van om tweedehands fruithapjes op de vloer te sproeien, en nu draai ik er mijn hand niet meer voor om.

Ik hoop dat het voor jou ook ooit helemaal over zal zijn!

13. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wat een mooie overwinning!

Deel Deze Pagina