Help! ideeen voor een 25-jarig huwelijk

Discussie in 'De lounge' gestart door mom23, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Meiden HELP!!!!!!

Mijn ouders zijn ma 24 okt, 25 jaar getrouwd.... iemand leuke ideeën (voor bijv een kado) of om iets te doen/regelen??

We hebben zoiezo 2 oktober een fotoshoot (vrienlief, zijn zoon, ik, mijn broertje en schoonzus). daar krijgen ze dus al 2 foto's van. 1 waar we allemaal op staan en 1 waar ik met mijn broer op sta. maar nu wil ik nog iets voor ze doen....................

Kom maar op met leuke ideeën;):p

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij hebben mijn ouders toen een weekendje parijs gegeven. Daar waren ze nog nooit geweest. Mijn vader vond het helemaal geweldig toen ze het cadeau kregen, de tranen in zn ogen :D. Ik had daarbij ook een hele collage gemaakt met plaatjes uit reisgidsen.

Maar dat vond later plaats (de reis dan). Op de dag zelf hebben we voor ze gekookt bij hun thuis. En natuurlijk knutsels van de kids.

Mijn schoonouders hebben we een overnachting in Bourtange gegeven. Dat was een verassingsreisje. Ze wisten niet waar ze heen gingen en ik had kaartjes gemaakt met de routebeschrijving erop, steeds mochten ze per etappe 1 envelop open maken. Tot ze er vlak bij waren hadden ze nog niet door waar ze heen gingen.

Of misschien is het leuk om ze via zo'n ontbijtservice eerst op die dag een ontbijtje te laten bezorgen?

Deel Deze Pagina