Ik heb een geweldige jas gezien! Maar hij is nogal prijzig. Wie kan mij helpen zoeken naar hetzelfde model jas, maar dan met een leukere prijskaartje eraan. Patrizia Pepe Mantel - Zwart - Zalando.nl
Bunny - 50s Coleen Swing Coat in Black Bunny - Vintage Angeline Coat in Black Zwarte mantels online shoppen - Fashionchick.nl
Augustus die is inderdaad ook mooi, denk alleen dat ik hen net wat te kort vind heb het liefst tot net tot de knie. Mimi83 de swing coat van tophits had ik zelf ook al gezien en vind ik op zich ook erg mooi twijfel alleen over de knopen.
zo de ju zeg das en prijsje ,, gewoon naam van de jas google en jagen op een bon van zalando. nl of even wachten tot sept / nov voor de uitverkoop , zet hem in je favorieten en je krijg vanzelf een mailtje van zalando wanneer hij minder geprijsd is
Heeel mooi, ik denk dat ze over een tijdje bij de v&d weer veel van zulke modellen zullen verkopen. Oa van mango
Op PatriziaPepe.com is hij Eur 480,- scheelt toch weer een hoop. Super leuke jas trouwens! Ik kijk nog even verder voor je.