Huh wat was dat voor een gevoel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zwangnie, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    #1 Zwangnie, 31 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2013
    Hoi meiden,

Er gebeurde net iets geks ... Als het goed is, heb ik mijn eisprong ongeveer een week geleden gehad. Nu heb ik rond mijn eisprong altijd een trekkend/licht stekend gevoel bij mijn rechter eileider in de buurt. Ook na mijn eisprong neem ik dit nog wat langer waar....maar nu...

Vandaag voelde ik weer een trekkend/steekjes gevoel nabij mijn eileider. Zojuist voelde ik een duidelijke plop en het trekkende en stekerige gevoel is weg. Wat was dit? Was dit mijn eisprong, maar dan later dan gedacht?

Mijn cyclus is vanaf maart 2013 redelijk stabiel, soms ben ik een dag eerder of later ongesteld.

Is er iemand die dit herkent?

2. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Niemand?

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Geen idee, klinkt heel gek....

Hopelijk snel iemand die het herkent!

4. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ja ik vond het ook heel vreemd. Ik lag in bed en voelde ineens een plop ter hoogte van het trekkende/stekende gevoel en daarna was dat ook weg!?

Het wordt allemaal steeds gekker...

5. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik voel soms ook propjes trouwens nu ik er langer over nadenk dat heeft bij mij alleen niks met eisprong te maken...

6. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Het was een eenmalige plop en ik kan mij niet heugen dat ik dit eerder heb gehad... Maar goed tot halverwege 2013 lette ik ook niet op mijn cyclus, dat ben ik in juni gaan doen. Sindsdien lijk ik alles te voelen en dat wordt alleen maar meer ipv minder.

Het zal afwachten worden wanneer ik mijn menstruatie krijg. Of ik heb een korte luteale fase en wordt gewoon over 9 dagen ongesteld, of mijn menstruatie blijft iets langer weg.

7. sita90

sita90 Niet meer actief

Of je bent zwanger:) Hoop het voor je, succes.

8. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Wellicht Sita, maar voor een innesteling lijkt het mij wat vroeg... Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! We zullen het zien.

9. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Was het niet gewoon iets in je darmen?

10. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Dat voel ik altijd bij mn eisprong. Net popcorn wat ontploft in de magnetron :)

11. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    @ Miscalculated Ja precies, dat is de juiste omschrijving! Het voelde inderdaad zo. Dus wrs toch mijn eisprong die veel later is dan ik dacht. Sowieso heb ik ook al meer dan 10 dagen een soort van cervixslijm. Dit was in eerste instantie helder, maar is de afgelopen 3/4 dagen wat troebeler en iets minder rekbaar.

@Doortje, het zouden ook mijn darmen geweest kunnen zijn. Ik kan niet in mijn buik kijken, dus ook dat is mogelijk. De "plop"was wel in de regio van mijn rechter eileider (en dat kan ook alleen maar daar, aangezien mijn linker begin oktober is verwijderd ivm een buitenbaarmoederlijke zwangerschap).

12. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Zou je eisprong kunnen zijn; dan issie later deze cyclus. Meestal zijn die plopjes etc echter de darmen.

13. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Het duurde ff voor ik erachter kwam wat dat daadwerkelijk was.;)

14. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ik denk ook dat mijn eitje een sprongetje maakte ;)

Deel Deze Pagina