In een speciale doos gedaan bij de rest van de spulletjes voor later als ze zelf héél groot is. Mag ze zelf bepalen wat ze er mee doet.
ik heb 2 pakjes en een rompertje met papa's kanjer bewaard dit waren echt zijn allereerste kleertjes en in unisex kleuren. als zijn zusje geboren word moet zij de kleertjes ook als 1ste aan. ik vind dat geeft een extra betekenis. eventueel volgende kindjes krijgen ook dit pakje aan! anders houd ik alles bij in een speciale baby doos. hierin zitten allerlei leuke herinneringen waaronder ook de navelstreng, eerste plukje haar, eerste schoentjes,... zijn eerste kerstkleerjtes enzo heb ik ook nog :d
Hier de romper en mutsje (meer had ze toen niet aan in het ziekenhuis) wat ze van mn ouders heeft gehad zijn ook ingelijst in zo'n lijst van de Ikea. En alle andere speciale spullen worden in een doos bewaard.
ik heb nog steeds niks ermee gedaan. Wil het super graag in zo;n dikke lijst hebben maar is nergens te vinden!! Iemand idee waar het te koop is of hoe ik t zelf kan maken ??
Ik wil het dus ook inlijsten (had het er toen straks nog over met hubbie) samen met het geboortekaartje en een foto van toen ze net geboren was. Maar het probleem is... ik weet niet hoe ik dat moet doen of wat ik nodig heb (diepe lijst of gewone lijst en wat voor achterkant bij de lijst zodat ik het kan spelden (het doek-blad waar op gespeld wordt dus) en waar speld ik het dan mee, met gewone spelen die je ook bij naaien gebruikt of niet). Misschien kan iemand mij zeggen (hier of per PB) wat ik nodig heb (wat voor lijst met wat voor achterkant in de lijst' en waarmee ik het dan moet spelden.
Ik wilde het inlijsten maar uiteindelijk kreeg de babypop van onze dochter het aan. Ik denk dat ik het alsnog ga inlijsten, weet alleen nog niet wanneer.......
Het is een gewone lijst maar met flexibel glas dus eigenlijk plastic De lijst is zilverkleurig (heb ze hier niet in andere kleur gezien) en in verschillende maten. Hier heb ik een 30x40
ik heb ze ook bewaard, ze hebben allebei een kist met daar alles van hun geboorte erin.. ook de kraamdossiers, navelklemmetje en dat ding van de hielprik.. ziekenhuispapieren met verhalen erin geschreven door de verpleegkundigen... fotoalbums, kleertjes dus.. de eerste schoentjes... en zo gaat er af en toe iets leuks bij wat ik graag wil bewaren/... misschien zeggen ze later wel pfff wat een zooi mam... hahah achja dat zien we dan wel weer....
mora: dat hebben wij ook. ook hier is de hielprik bewaard. en zelfs (beetje raar als ik er nu zo over nadenk) de navelstreng die na 4weken eraf viel. Wel goed dicht in een zakje netjes opgeborgen. Eigelijk beetje raar als ik dat nu zo bedenk... misschien toch maar weggooien, wat moet ik er eigenlijk mee haha misschien bewaard omdat dat toch het laatstje stukje was tussen de verbintenis tussen moeder en kind (geef ook geen bv)