Wat deden jullie na strippoging?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Loetje88, 27 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Jammer en ik begrijp dat je baalt!
    Hopelijk doet het toch iets!
     
  2. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja hoop het ook, je weet het natuurlijk nooit. Maar tot nu toe doet het helemaal niks, geen krampje aan de lucht. Denk dat strippen niet zoveel voor mij doet, maarja niet geschoten is altijd mis.
     
  3. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik ben na de strippoging lekker gaan eten en slapen (ben rond 5 uur 's middags gestript, had ook 1 cm ontsluiting). 's Nachts om 1:13 werd ik wakker van de weeën :D
     
    Loetje88 vindt dit leuk.
  4. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.030
    17.046
    113
    Vrouw
    Halfuur na het strippen kwam het bij mij al op gang.. 's ochtends begonnen en middernacht was m'n zoontje er. Ik was toen 41.3 weken zwanger

    Jammer dat het bij jou nog niks lijkt te doen. Ga je nogmaals een poging doen?
     
    Loetje88 vindt dit leuk.
  5. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja woensdag weer opnieuw. Vorige zwangerschap drie keer gestript en niks gedaan. Avond voor inleiding begon t alsnog spontaan. Toen met 41,4 bevallen. Maar wie weet toen wel gewoon mazzel gehad. Gelukkig kan het nog alle kanten op dat besef ik me wel. Alleen de dagen tellen af en de spanning neemt dan zo toe.
     
  6. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Bij de eerste gewoon mn normale dingen gedaan...Niks gebeurt (3 uur lang na de tijd gerommel).

    De tweede kwam voor de uitgerekende datum dus niet gestript.

    De derde 4 uur in de middag gestript, normale dingen gedaan (huishouden vooral) en s'avonds seks gehad, volgende ochtend om half 7 wakker geworden met weeën.

    De vierde s'morgens gestript in ziekenhuis en toen rondjes gelopen in het ziekenhuis. Deed vrij weinig op rommelen na. Had lichte weeën. Uiteindelijk hebben ze enkele uren later mijn vliezen gebroken...dat was voldoende voor het laatste setje.

    Dusssuh seks is the key...in mijn geval dan :roflmao:. Nee natuurlijk weet je nooit of dat het gedaan heeft uiteindelijk maar wie weet..:D.
     
  7. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hahah dat zei de verloskundige ook al. Strippen en wippen! Maar ik denk niet dat ik mezelf er nog toe kan zetten. Met 40 weken nog geprobeerd maar zie t nu niet echt meer zitten. Gewoon nul stemming voor.

    vanmiddag weer gestript maar helaas denkt ze niet dat het veel voor me gaat doen. Ze kon er weer erg moeilijk bij dus het was geen optimaal benutte strippoging. Ontzettend balen dus. Volgende stap is alweer controle en strippen in het ziekenhuis vrijdag. Ik hoop natuurlijk alsnog dat ze spontaan komt de komende dagen. Maar heb m echt ff flink zitten! Ik weet dat het nog alle kanten op kan. Maar voelt gewoon weer even kut. Het idee ons weer te moeten melden in het ziekenhuis om ingeleid te worden gewoon zo geen zin in. En zal dan ook pas na het weekend worden en juist vanaf dan wordt de opvang van onze kids wat lastiger! En zondag is ook nog onze oudste jarig. Ook zoiets. Zucht.....

    en maar weer door....
     
  8. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Hier beide keren meteen weeën, maar zat bij beide ook al spontaan op 3/4cm toen ze stripte.. denk dat je lichaam gewoon klaar moet zijn wil het helpen. Ik wens je een goede bevalling toe:)
     

Deel Deze Pagina