wat deden jullie op jullie vrijgezellenfeest?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Je weet al teveel Kelly :)

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Haha daarvoor moet je bij Els zijn die versprak dr eigen ;)

3. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Cursus koken! Ik kan namelijk helemaal niet koken.
    Was heel geslaagd!

Mijn man moest verkleed als een haas door het bos lopen zodat de andere mannen hem onder vuur konden nemen met paintballen!

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Picknick in het bos. Iedereen had wat hapjes meegenomen. Ik wilde niet dat mensen enorm op kosten werden gejaagd, dat hoefde van mij niet. Dit paste perfect bij mij. Meningen waren er over verdeeld, maar mijn vriendin had het perfect geregeld voor mij.

5. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier ook niet veel gedaan.
    Maar ik ben dan ook geen type die verkleed of iets over straat
    wil lopen of om iets creatiefs te gaan doen.

We zijn gezellig iets gaan eten met zijn allen en daarna nog even een afzakkertje wezen halen in de kroeg.

6. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Wij zijn kaarsen wezen maken :)

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Eerst een wijnproeverij, toen een kookworkshop incl opeten en daarna wild op stap :D Erg geslaagd!

Al was ik wel voor het eerst na mijn zwangerschap op stap dus had wel een redelijk gigantische kater :p :D

8. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Hier werd er verzameld in een lunchroom, daar hebben we koffie/ thee gedronken, en werden er cadeautjes gegeven. Heel leuk want waren allemaal cadeaus die ze aan mij deden denken.

Daarna gingen we naar mijn huis waar manlief alles had versierd en klaargelegd voor taarten decoreren!! Echt gaaf. Daarna zijn wij ook tapas gaan eten!

Ik kreeg heel de dag door opdrachten te doen, en ik was verkleed als engeltje :)

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wij gingen naar de Voltage in Tilburg (daar heb je allemaal spelletjes, zoals rodeorijden, karten, paintball e.d.), daarna een high tea. Gelukkig, want als ze me in een belachelijk pak domme opdrachten hadden laten doen of een stripper hadden ingehuurd was ik weggegaan. (Niets voor mij, ik wil ook lol hebben en niet alleen voor schut staan ;))

Mijn man werd meegenomen voor paintball, uit eten en bioscoop.

10. Within

Within Niet meer actief

Wij zijn gaan bowlen.. en dat was het...

Mijn man is smorgens "ontvoerd" naar de hertog jan brouwerij, en zijn daarna ergens onbeperkt spareribs gaan eten en een kroeg ingedoken.. hij kwam half 2 snachts een keer boven drijven :p

11. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hier eerst een high tea, en daarna een workshop 'zilver kleien'. Alle meisjes hebben een zilveren bedeltje voor mij gekneed, en een voor zichzelf (ging meteen even in de oven, oppoetsen, ziet er super uit). Kreeg aan het eind van de middag een armbandje mee met alle bedeltjes. Vond het zo gaaf dat ik het nog veel heb gedragen/draag. Daarna tapas gegeten en de kroeg in, waar we werden vergezeld door het vrijgezellenfeestje van de mannen (was op dezelfde dag, meesten van ons horen tot dezelfde vriendengroep).

Erg geslaagd!

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik moest eerst verkleed de stad in om opdrachtjes te doen, dat was echt hilarisch.. Daarna naar het Dolfinarium geweest, mocht ik zwemmen met de dolfijnen (hou van beestjes dus was erg cool).. En 's avonds lekker uit eten geweest, daarna flink wezen stappen (toen kwamen de mannen er ook bij).. Al met al echt een superdag gehad.. Btje ongein hoort erbij, maar overgrote deel gewoon gezellig met de meiden :D

13. girlwithredhair

girlwithredhair Actief lid

9 mrt 2013
    260
    0
    0
    013
    Bij het laatste vrijgezellenfeestje zijn we begonnen met een High Tea bij de bruid-in-spé thuis, iedereen had iets lekkers meegenomen. Daarna een soort Pictionary, en vervolgens een lipdub opgenomen. Erg gaaf! 's Avonds lekker gegeten (zelf gekookt door een paar meiden) en daarna de kroeg in. Geslaagde dag! Budget was € 55,- voor 8 meiden + vrijgezel. 's Avonds nog budget voor stappen, volgens mij zo'n € 15/€20,-.

Bij m'n eigen vrijgezellenfeest zijn we begonnen met een picknick en leuke spelletjes in het park. Supergezellig! Daarna een salsaworkshop, en vervolgens kwamen we thuis en was er een heerlijke BBQ geregeld, waar ook de mannen bij waren. En 's avonds met z'n allen (vrouwen + mannen) de kroeg in. Was echt een geweldige dag, helemaal mij!

14. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Bij mijn vrijgezellenfeest werd ik overvallen op mijn werk.. Helemaal in het roze gehuld (hekel aan roze) en crocs aan (hekel aan crocs) :D .. Daarna de stad in, Crazy 88 gedaan.. daarna uit eten, cocktailworkshop en flink stappen :D

15. Ik had een vrij tam vrijgezellenfeestje.

Eerst uit eten en daarna naar een musical geweest. Moest wel de hele tijd een sjerp en een kroontje dragen :p

16. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toppunt was toch wel de lipdub! Erg leuk om te doen

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dit dus :)

We zijn een dagje naar Blijdorp geweest, de mannen naar de Euromast geloof ik. Daarna bij een bevriend stel gegeten, die hadden een uitgebreid buffet klaargemaakt. Was erg gezellig.

18. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze kwamen bij mij thuis waar ik vervolgens werd omgetoverd in pipi langkous. Daarbij moest ik ook een paar pumps goud spuiten!
    Vervolgens de stad in waar ik allemaal opdrachten moest doen. Daarna bij de bakker allemaal een klein bruidstaartje gemaakt. Vervolgens lekker gegeten en natuurlijk daarna de kroegentocht. Het was super gezellig!

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier eerst een high tea bij iemand thuis en toen naar de bios en gourmet

20. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Mijn zus gaat de mijne organiseren, dus ik hou mijn hart al vast ;).

Wat mij betreft ren ik hard weg als ze mij willen gaan verkleden ofzo.

Deel Deze Pagina