strijkkralen hotfix hoe werkt het nou?

Discussie in 'De lounge' gestart door M28, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    misschien ben ik erg onhandig hoor, maar moet je zo'n steentje op een shirt leggen strijkijzer erop en klaar???

als je dit met kinderen doen, kunnen die dan de steentjes klaarleggen zodat ik alleen nog met mijn strijkijzer erover moet of is het niet zo sompel?

zie sommige sites folie andere weer zo'n apparaatje

2. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Nee zo simpel is het niet.. Je moet een patroon hebben en een voor een steentje op het patroon leggen. Met de plak kant naar boven.
    Als het patroon klaar is dan kan je het er op strijken. Er gaat veel werk in zitten denk dat strijk kralen meer geschikt is voor kindjes!

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

voor kinderen vind ik het niets.. je hoeft op zich niet speciaal een patroontje te hebben, ik doe het ook uit de losse hand.

je hebt ook een speciale aplicator die het steentje direct op je ( bijvoorbeeld ) shirtje plakt, je hoeft dan niet te strijken zeg maar, vind het alleen niet geschikt voor kinderen, althans geen jonge kinderen.

maar je zou op zich wel de kids het patroontje kunnen laten beplakken op het strijk papier en dat jij het dan op het shirtje strijkt. Maar het is wel gepriegel als je de kleine steentjes koopt ;)

4. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    tuurlijk is patroon mooier, maar je kan ze niet los als glimmertjes plakken

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Jawel hoor, je hoeft niet speciaal een patroon te hebben.

Je kan ze er alleen niet steentje voor steentje met je strijkijzer op strijken, dat is niet echt handig

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Maar ehm, je gebruikt geen gewone strijkkralen he?:)

7. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Nee bedoel strijk edelstenen. Zag ze op Google

Deel Deze Pagina