willen jullie naar mijn echo kijken...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mel1989, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames..
    Gister hebben wij onze eerste echo gehad, wij dachten zelf dat we
    7.1 weken zwanger waren..we hebben ook een kloppent hartje gezien maar de echoscopiste vind het vruchtzakje te klein..dit maakt ons heel erg onzeker..zouden jullie mee willen kijken..

Liefs mel1989

2. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze is misschien iets duidelijker..

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik denk dat er weinig meiden zijn die antwoord kunnen geven op de vraag!
    de gene die de echo heeft gemaakt kan meten en daar komt een bepaalde uitslag uit.
    maar een te klein vruchtje kan vanalles zijn latere eiersprong latere innestelling enZ wanneer krijg je weer een echo?

4. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vrijdag krijgen we weer een echo! dan moet het verdubbeld zijn..We zijn super onzeker, en hoopte dat er iemand was die dit misschien herkennen!

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik herken het wel van 2 kanten bij mijn ging het fout ondanks klopent hartje maar bij een vriendin van mij groeide het daarna onzetend goed.... hou er rekening mee dat het meten ook nog erg lastig is want de kleine is ook nog erg klein. 1mm er naast zitten kan zo al een paar dagen schelen

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    kun je je niet gewoon een week vertelt hebben?

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Mijne was toen 7.9 mm en bij jou zie ik 2.1 mm .. Dus 7 weken kan het vruchtje dan nog niet zijn..

Hoop dat je minderlang zwanger bent

Xx

9. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja het is ook allemaal zo lastig te berekenen..14 maart was de eerste dag van mijn laatste menstruatie maar ik heb hormoonbehandelingen gehad..en hele erge overstimulatie, mijn eierstokken zijn nog steeds groot en dat is wel een goed teken..dan maar hopen dat ik inderdaad een week minder ver ben!! we moeten afwachten, we hebben al 3 keer een miskraam gehad, xx

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Bedoel je het vruchtje of vruchtzakje?

Ik heb er geen kijk op, maar zie wel dat t zakje erg smal en klein is vergeleken bij mijn echos.( Waarvan er 5 missed abortions bijzatten, dus dat zegt ook niet alles denk ik dan..)

11. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het vruchtzakje is te klein..het vruchtje zelf is geen 7 weken zei de echoscopiste..dus hopen op een verkeerde berekening x

12. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Hoi Mel...het vruchtje bij kleine van ons was 6,9 mm bij 6+3 dagen zwanger....misschien ben je een week minder lang zwanger dat hadden wij ook bij onze dochter we zijn toen week terug gezet...het is wel spannend dat begrijp ik maar je moet helaas nog 6 dagen geduld hebben...veel sterkte en ik hoop op goed nieuws voor jullie!!

13. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Aan de hand van je echo zou ik ook denken dat je korter zwanger bent. Wij hebben met 7+4 onze eerste echo gehad. De kleine was toen 1 cm lang en was ook al erg duidelijk te zien. Ik vond het toen zelf net een kleine krokodil:D.
    Ik hoop mee dat je gewoon wat korter zwanger bent en dat straks alles er bij een volgende echo prima uit ziet.

14. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Aan de afmetng te zien die bij de echo staat zou je nu ongeveer 5 weken zijn. Maar als het idd toch zo pril is dan is het heel moeilijk om te meten. Dus het is echt afwachten. Succes en sterkte

Xxx joyce

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Bij dochter heb ik een hele vroege echo gehad, en het vruchtje was toen 2,3mm bij 5 weken en 3 dagen. Foto staat als 't goed is nog in m'n album. Het vruchtzakje was wel veel ronder trouwens..

16. Maia

Maia Niet meer actief

ik had rond de 7 weken een bloeding. Bij de echo ben ik een week teruggezet. Een paar dagen later had ik in het ziekenhuis weer een echo, werd ik juist een paar dagen verder gezet dan de 'uitgerekende' datum. Dus binnen 1 week scheelde het 2 weken bijna, het is gewoon lastig meten op die termijn. Ik duim voor je dat het vrijdag wel weer gewoon gegroeid is.

17. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties..het stelt me nog steeds niet gerust, maja we kunnen toch niks tegen houden het is gewoon wachten...we hebben al zoveel tegenslagen gehad, het zou nu ook wel eens leuk zijn als het een keer goed ging.. we hebben er anderhalf jaar op moeten wachten, maar dat wachten vind ik zooooo verschrikkelijk, hopen dat er vrijdag een beter en ander beeld te zien is!

liefs mel1989

18. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @mel1989, ik hoop dat ik je een beetje kan geruststellen. Toen ik mijn eerste echo kreeg gaf ik aan dat ik 7 weken zwanger was. Toen de gyn ging kijken zei hij meteen dat dit niet kloppend was en dat ik nog maar 5 weken ver zijn zijn. Het kon 2 kanten opgaan of ik had verkeerd gerekend en had een latere eisprong gehad of het betekende dat het vruchtje niet goed groeide. Ik ben ondertussen 11 weken zwanger en onze frummel doet het voor zover helemaal goed.
    Heb daarna nog 2 echo's gehad en de gyn gaf aan dat mijn termijn wel kloppend was geweest maar dat er een soort diapauze was opgetreden. In ieder geval hij zei dat het in deze termijn zo ontzettend moeilijk is om te meten. Ook wij zagen toen al een heel klein knipperlichtje maar nog niet super overtuigd.

even kijken of ik de echo van de eerste keer (dus net zo ver als jij kan bijvoegen) (hij zit wel op kop, ik zie dat het bij ons 3.6 mm groot was)... meis geef de moed nog niet op!!!!

Bijgevoegde bestanden:

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als je een kloppend hartje heb gezien is dit positief, je zult gewoon moeten afwachten tot de volgende echo.
    Succes en rust gewoon lekker, en eet gezond.

20. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    trouwens als je een kloppend hartje hebt gezien is de kans heel groot dat het goed gaat!!!

Deel Deze Pagina