Hoi allen! Zoals het onderwerp zegt, wat deed je anders de maand dat iui poging slaagde? Ik heb vandaag mijn eerste gehad en ik weet nu al dat het twee lange weken worden… succes stories zouden leuk zijn om te horen! Wij zijn namelijk al 8 jaar bezig
De maand dat het lukte heb ik juist helemaal niks gedaan, heb juist alles los gelaten haha helaas werd dat een miskraam en is het nog niet weer gelukt helaas. De aanpak werkt helaas ook niet meer, heb alles al geprobeerd zonder succes, warm drinken, warm eten, niet mee bezig zijn, juist wel mee bezig zijn, goed eten, slecht eten, wel blijven sporten, niet heftig sporten
Vreselijk, ik weet hoe een miskraam voelt! ik heb ook het idee dat er niet echt een aanpak is, maar toch geeft het hoop om van iemand te horen..
Zie mijn onderschrift... ik heb al die tijd al zo ontzettend veel geprobeerd (warm eten en drinken, granaatappelsap drinken, warme rug, thermokleding aan, wel/geen supplementen, wel/geen vrij van werk rondom de terugplaatsing, acupunctuur, energetische therapie, reiki, geen zuivelproducten, geen cafeïne..) Je kan het zo gek niet bedenken... en in al die 36 rondes ben ik 1x maar 5 weken zwanger geweest en that's it. We hebben nu nog 1 embryo en ik ben van plan om alles los te laten. We hebben weinig meer te verliezen.. en zoals je leest heeft al het bovenstaande ook niet gewerkt dus waarom zou ik daar m'n broodnodige energie aan verspillen?
Wat vreselijk om te horen Ik hoop oprecht dat de laatste cryo een plakkertje is! Zo te lezen heb je van alles geprobeerd, dus je kan in ieder geval zeggen dat je keihard je best hebt gedaan. Daar moet je super trots op zijn! Dat kan ik namelijk niet van mezelf zeggen mag ik vragen waar je de behandeling doet? Misschien overstappen naar Belgie indien je van NL komt?
Ik heb al m'n ivf/icsi behandelingen niet in Nederland gedaan... Ik ben onder behandeling in Duitsland en daar hebben ze echt super veel gedaan, zelfs meer dan in België.
De eerste keer dat het lukte ben ik gelijk na de iui naar de efteling geweest. Had wel een kind wat altijd lag te koprollen tijdens echo's 2e keer heb ik ook wat actieve dingen gedaan op de familiedag Laatste keer....niets speciaals geloof ik. Maar ik heb het nooit bewust gedaan hoor