Wat deed jij anders, de keer dat je zwanger bleek?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Logan, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Zie dat je al aan de preseed bent. Ik de ronde dat ik zwanger werd ook pressed/consive plus gebruikt. Weet natuurlijk nooit of dat t geweest is.

Omdat we die maand oo vakantie ging eigenlijk weinig mee bezig geweest.

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Elke dag seks in je vruchtbare periode.

Ik ben zwanger geraakt met hulp van een iPhone app :)

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Begonnen met tarwekiemolie, conceive plus gebruikt, granaatappelsap gedronken en terug begonnen met sporten.. En 't was raak in die ronde :D

4. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    De ronde dat ik zwanger werd, hebben wij preseed gebruikt. Daarnaast heeft mijn man vit c en vit zink geslikt. Schijnt het zaad te bevorderen. Om de dag gemeenschap gehad en granaatappelsap gedronken. Verder eigenlijk niets.

Het is zo oneerlijk. Al 2 jaar bezig voor een wonder. Hopelijk mogen jullie snel een positieve test in handen hebben.

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    2x in één keer zwanger. Geen idee of onderstaande invloed hadden maar dit deed ik anders:
    - zwanger worden pillen van de Etos
    - nadat mijn man klaarkwam kwam ik zelf ook nog ff klaar , klinkt een beetje gek, maar ik dacht dat klaarkomen door de vrouw helpt bij het zaad de goede weg op drukken :p
    - rustig even op de rug blijven liggen na de seks
    - en seks niet alleen tijdens de ovulatie maar gewoon vaker, ook als je denkt niet vruchtbaar te zijn.... Gewoon omdat we elkaar lief vinden en ervan genieten ;)

6. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ik slikte al tien maanden etos zwanger worden pillen en mijn man grwone multivitaminen.

De maand dat ik zwanger werd was ik ner begonnen met tarwekiemolie capsules van A Vogel. Oh, en dat klaarkomen nadat mijn man was klaargekomen deed ik toen ook en de eerste paar maanden niet geloof ik..

7. CindyBelgie

10 mrt 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb aan randjesfietsen gedaan en dat heeft geholpen bij mij (en een heleboel andere dames). Er was een lang topic over een tijdje geleden, maar dat werd blijkbaar gesloten.

Deel Deze Pagina