Mannetje heeft aan de vitamines gezeten een aantal weken en we zaten vlak voor de eerste icsi-poging....die maand 2x gedaan..
Ik was die maand begonnen met temperaturen. Na 9 maanden had ik zo iets van nu maar alvast beginnen dan heb ik dat alvast als w naar de huisarts gaan. Toen was het niet meer nodig
Poe ffe goed denken.. Pro seed gebruikt (4 rondes totaal), hcg gehad, verder tempen, ov testen, benen omhoog, om de dag (14,16,18 en 20) enne tijdens een bruiloftfeest, enkele dagen voor me me eispong even alles van me afgezet, ik was geen bob!!
Wat ik anders deed..... Er niet mee bezig zijn we waren bijna 2jaar bezig en in die bewuste maand een intake gesprek voor IVF. Dus ik was niet meer bezig met optijd klussen omdat ze ons toch gingen helpen! Ik richte me meer op de vakantie die ik geboekt had en ging daarom al een aantal weken met de fiets naar het werk (45min fietsen) voor een mooi figuur! Nou dat figuur kon ik wel op mn buik schrijven
Ja... Ik weet dat het niet nodig is maar we waren toen al zo lang bezig dat ik het al tijden niet meer slikte. Toen in opdracht van de fert assistente weer begonnen en lief deed gezellig mee. Ik vind het nog al vies, die droge tabletjes.
Ik ben bewust wat langer blijven liggen. Maar dit kwam eigenlijk omdat mijn man ziek was geweest in de periode dat ik het hoognodig vond om te klussen. Dus ik dacht al, oh dat wordt niks deze maand.. Toen hebben we daarna 1x geklust (ik dacht dus 'te laat') Dus ben daarom extra lang blijven liggen.. Ik vond dat ik extra m'n best moest doen om die zaadjes de kans te geven hahahaha.. Nou ja, of het echt zo is weet ik niet... Maar ik was wel zwanger!
Ik was gestopt met temperaturen, werd ik gek van elke ochtend. Was naar de acupuncturist geweest die prikte op ontspanning en eisprong. Dus was redelijk zen.. Het is een enorme dooddoener, maar het was wel de eerste maand dat ik dacht; de Clomid werkt, het zaad is nu ok, dus ik laat het gaan en we zien wel even. Wel redelijk lang blijven liggen met de benen omhoog. (weet niet of dat ook mee heeft geholpen )
Geweldig om al jullie verschillende, maar toch ook veel overeenkomende verhalen te lezen Er enorm mee bezig zijn of het juist even laten gaan... Allerlei (vitamine) pillen slikken of juist alles in de kast laten... Met de benen omhoog of juist gelijk opstaan... Het is toch wonderlijk hoe het vrouwenlichaam werkt, zwanger worden is echt zo bijzonder. Hoop nog meer leuke ervaringen hier te lezen, ik zit echt te genieten van jullie positieve verhalen En uiteraard gefeliciteerd aan alle zwangere!