Wat deed jij de dag voor je bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door alice, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hmmm.... ben nog op bezoek geweest bij een vriendin in Friesland. Mijn vriend moest die dag persé ergens heen, maar wilde eigenlijk niet omdat het anderhalf uur rijden was en hij het geen lekker gevoel vond dat ik dan alleen was. Omdat ik me erg goed voelde heb ik mn vriendin gebeld of ze thuis was. Erg gezellig geweest.
    Daarna doorgereden naar de hondenverening en daar geweest tot een uur of half twaalf geloof ik. IN de tussentijd diezelfde vriendin nog telefonisch bijgestaan omdat er nogal wat gedragsproblemen waren met hun Rottweiler tov hun dochter. Die avond hadden ze besloten de fokker te bellen en het probleem voor te leggen en aan te geven dat ze de hond wilden herplaatsen.

Al die tijd eigenlijk helemaal geen last gehad oid..... 's nachts om half vier werd ik wakker van wat lichte buikpijn. Onze dochter is rond kwart voor 8 's avonds geboren, na 40 weken en 3 dagen.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik hoop dat ik de dag van de bevalling nog een keer bij de vlos ben geweest en verder alleen hier veel heb gekletst.

dat doe ik vandaag namelijk ;)

3. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Relaxed met mijn man pakken shoppen en lekker gaan lunchen. Daarna door voor een controle in het zk en toen mocht ik meteen blijven! Ben die avond bevallen van een gezonde dochter.

groeten, Aurelie

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik ben overdag een kaart bij een net bevallen zwangerschapsgym-maatje gaan brengen. 's Avonds hebben mijn man en ik de complete gangkast uitgemest.

Ow en ik heb die dag ook mn benen, bikinilijn, oksels etc geschoren, mn lichaam gescrubt en mn teennagels gelakt, hihi.. Ik ging dus helemaal fris de bevalling in, want de volgende ochtend om 09.52 uur werd mn zoontje geboren.

5. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Een dag voor de bevalling heb ik de kastje in de keuken opgeruimd, en bezoek gehad tot 23:00. De weeen
    (waar ik niet eens van wist dat het weeen waren) begonnen om 00:00 uur.

6. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    De dag voor de bevalling heb ik het huis nog maar eens een keertje opgeruimd en ben ik bij de verloskundige geweest, die me bij het strippen wist te vertellen dat ik al bijna 2 cm ontsluiting had. 's Avonds hebben we nog visite gehad, terwijl ik achteraf gezien op dat moment gewoon al lichte weeën had. Ik dacht dat het weer voorweeën waren die wel weg zouden trekken...

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hhhm de dagen voor me bevalling heb ik weeen gehad haha woensdag na een dagje shoppen met me moeder begonnen de weeen en vrijdag laat in de middag bevallen

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Ik werd ingeleid, dus wist wanneer ik ging bevallen. De dag voor mijn bevalling heb ik dan nog maar eens alles gepoetst en 's avonds mijn verjaardag gevierd (was die dag jarig) en verder veel zenuwen gehad die dag.

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Overdag nog lang geshopt in de stad..
    Die nacht dat mijn bevalling begon (om 03.00 uur) zat ik nog samen met mijn vriend tot 01.00 uur gezellig bij vrienden thuis. Om 02.30 uur braken mijn vliezen in de auto.
    5,5 uur later was Yasemin geboren.

Ging dus echt vet moe mijn bevalling in. En mijn vriend had een stuk of 6 biertjes op.
    Ohhh ben blij dat ik die avond ben meegegaan, wilde eigenlijk thuis blijven :S Gelukkig is dat niet gebeurd want ik zat meteen in een heftige weeenstorm.

Zag de bevalling totaal niet aankomen. Twee weken voor de uitgerekende datum!

10. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    ik ben naar de markt geweest en heb boodschappen gedaan, smiddags een huilbui, en lage rugpijn, dat was een teken.

11. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Pfff, de dag voor mijn bevalling weet ik niet meer:(

Maar de dag van de bevalling heb ik nog boodschappen gedaan en nog even wat geshopt, was 3 dagen overtijd en moest wat doen wat van al dat wachten werd ik knettergek:x

s'avonds tegen 6 uur nog even lekker patat gegeten, daarna nog met mij zoon op de wii gebolwed:D en tegen half 9 begonnen de weeen en om 22.37 is mijn meissie geboren:):):)

Tja, een superbevalling van 2 uur en het allerbelangrijkste een mooi gezond meissie:):):)

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    2 uur en ze is geboren!!!!!!! wauw turbo zeg.

13. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

De dag voor de bevalling was op een zaterdag en toen was ik met mijn moeder de stad in gegaan en heb daar lekker heel de dag doorgebracht (geen idee van gehad dat de volgende dag de weeen zouden beginnen)

14. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    De dag voor de bevalling ben ik twee keer gestript!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben met een vriendin mee gefietst naar een afspraak, dat was echt een heel eind fietsen! Midden in de winter, met mijn dikke buik in de mist... Iedereen verklaarde mij voor gek, maar het was prima te doen! ;)
    S'avonds nog mijn teennagels gelakt, scheren, maskertje en s'nachts braken mijn vliezen!

16. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik wandelde de hele buurt rond met gebroken vliezen,wachtend op weeen(die uiteindelijk de volgende ochtend begonnen:)).

17. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Lekker een avondje Friends gekeken.

18. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Wij, mn broer mn man en ik, kregen het briljante idee om de conifeer die bij mn opa op het graf stond om te hakken. Het bedekte de graf steen.
    Dit was op een vrijdagochtend, toen begonnen de weeen en zondag was mn mannetje geboren...

gemma

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ontspannen !!

Ik was 6 dagen overtijd en het was bloedheet. Ik liep al een week of 2 te zuchten en te klagen dus m'n vriend was het zat en we gingen naar de tuim van m'n schoonouders om lekker te zwemmen.

Heel de dag plezier gehad en als kleine kinderen in het water gespeeld en gek gedaan..

's nachts begonnen de weeën heel lichtjes, wat de volgende ochtend doorzette en om 16.05 was ons prinsesje geboren :)

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Overdag had ik mijn broer op de koffie, gewoon een rustig dagje verder. 's Avonds heb ik heerlijk met mijn vriend in bed een film gekeken, terwijl ik in zijn arm lag. Heerlijk relaxed, niks aan de hand, en ineens kreeg ik een wee. Om precies 23.30. Misschien begon het juist wel omdat ik zo ontspannen was op dat moment.
    De volgende dag om 12.49 ben ik bevallen van mijn mannetje.

Deel Deze Pagina