Wat deed jij door nesteldrang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Baby2onderweg, 15 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby2onderweg

Baby2onderweg Actief lid

29 aug 2017
    114
    41
    28
    Vrouw
    Hahaha, hier moest ik heel hard om lachen. Ik dacht dat ik erg was met het opstapje bij de voordeur stofzuigen maar het kan dus erger :roflmao::roflmao:

Diazz vindt dit leuk.
  2. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hier al een grote lenteschoonmaak gehouden. Alle hoeken in huis:kasten, laden, ramen, deuren, lampen de badkamer, wc, zolder, tuintegels (groene aanslag verwijderd), koelkast, diepvries, oven enz. Gesopt/opgeruimd. Heb vorige week nog alle winterjassen, mutsen, sjaals en handschoenen de was in gedaan.. En nog kan ik niet stilzitten :o:

Heb de ramen vorige week nog schoongemaakt en het heeft daarna flink geregend. Nu stoor ik mij enorm aan de regenvlekken en wil ik weer gaan poetsen :roflmao:

Ondanks dat ik gisterenavond geen kant meer op kon van de pijn, heb ik nog een schoonmaakplanning voor vandaag :oops: namelijk de ramen weer vlekvrij maken, wasjes draaien en dweilen.

Ik word gek vanmezelf. Ben zooo moe en toch kan ik niet rustig blijven zitten :rolleyes:

3. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hahahha dat had ik met mijn eerste zs gedaan. Maar toen hadden we geen tuin, maar een balkon. Zag je onze buurvrouw en ml mij raar aankijken :roflmao: tja met een stofzuiger gaat het nou eenmaal sneller. Wie weet dat ik weer ga doen :roflmao::roflmao::roflmao:

Diazz vindt dit leuk.
  4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.054
    113
    Nederland
    Ik heb toen ik zwanger was van de 2e met 37 weken zo'n groot boomhut bed lopen schuren en verven van onze dochter. Die moest en zou klaar zijn voor de baby kwam.:D Nu moeten we 1 slaapkamer bij bouwen en daarna de andere 2 slaapkamers opnieuw behangen en inrichten. Ik denk dat al mijn energie daar heen gaat om het op tijd klaar te krijgen:p

5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.836
    2.256
    113
    Hahahahahahaha. Neee... Ik pies in m'n broek.

Diazz vindt dit leuk.
  6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.836
    2.256
    113
    Als ik jullie zo lees val ik nog wel mee haha. Herken wel dat t nooit af is, verzin telkens wel wat nieuws. Maar ik ben normaal een rommelkont en echt niet zo superschoon dus dat t nu netjes is elke dag is zowieso al heel wat.. k heb katten, dat is wel echt heeeeel irritant. OVERAL haren. Hoevaak je ik stofzuigd en schoonmaakt...

Diazz vindt dit leuk.
  7. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Hoogzwanger de badkamer schoon gemaakt met een .... tandenborstel :rolleyes:

Ukkie1 vindt dit leuk.
  8. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    Gras gemaaid met een drukmaaier want de zitmaaier was stuk, 1,5 dag later ben ik bevallen. Nou is gras maaien niet zo zwaar maar wij wonen buitenaf en is ongeveer 2000 vierkante meter gras maaien. Ben ook 2,5 uur bezig geweest. Moest gewoon gebeuren kon me niet beheersen.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  9. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.100
    941
    113
    Vrouw
    Tijdens de zwangerschap van de oudste begon de nesteldrang al heel vroeg. Maar ja, alles is dan nieuw en spannend.

Ik heb alle keukenkastjes onderhanden genomen. Weggedaan wat we niet meer gebruikten en de kruiden op houdbaarheidsdatum gecontroleerd. Vervolgens op alfabetische volgorde in de kruidenla gezet.
    Verder alle babykleertjes wel een keer of 10 :)oops:) opgevouwen en de kast opnieuw ingedeeld.
    En ik heb de voortuin grondig onder handen genomen. Zodat het geboortebord er mooi bij stond. (erg, ik weet het)

Gelukkig ging het tijdens de zwangerschap van S. beter met me.

Diazz vindt dit leuk.
  10. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Ben nu 17 weken en nog nergens last van. Hopelijk komt het nog wel :p.

11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Het kan veel erger inderdaad! :D

12. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ah joh dat doe ik ook als ik niet zwanger ben! Veel makkelijker :p

Manana vindt dit leuk.
  13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ojaaaa, jij weet natuurlijk ook nog hoe gek ik bezig was... :D:roflmao:

14. Dubbelfriss

Dubbelfriss Bekend lid

14 jul 2017
    582
    130
    43
    Vrouw
    Ik heb op de laatste dag voor mn bevalling nog even alle gordijnen in huis afgehaald en gewassen . Als je dan toch bezig bent....haha

15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik mag nog een aanvulling doen.

Vanwege de verbouwing al het speelgoed uitgezocht ( en bijna alles weggedaan :p)
    Speelgoed wat mag blijven is schoongemaakt of in de vaatwasser gegaan.
    Maar nu komt ie:
    Ik heb dus serieus alle barbies grondig gewassen, inclusief hun prachtige lange haren. Ik heb er alleen geen conditioner in gedaan:roflmao:

pietje1987, Dubbelfriss en ShallY vinden dit leuk.
  16. Baby2onderweg

Baby2onderweg Actief lid

29 aug 2017
    114
    41
    28
    Vrouw
    Hahaha :roflmao:

Diazz vindt dit leuk.
  17. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Plinten schoon maken en duren. Word ook helemaal kriebelig van vieze deuren en plinten. Ook iets wat nooit meer is weggegaan en nu bij de 3e weer helemaal terug is.

18. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Ik heb alles en letterlijk ALLES gestreken. Alles opnieuw uit de kast getrokken en opgevouwen. Nu raak ik nooit geen strijkbout maar aan .
    Ook ben ik door heel het huis plintjes gaan schoonmaken. Ben benieuwd wat ik bij deze zwangerschap allemaal ga doen.

Diazz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina