heel herkenbaar ..ik voerde ook niet meer al te veel uit onder het mom de beeb komt er toch guw uit...Tja daarverkeek ik me op, ze kwam pas met 42 weken precies..Dus in de tussen liggende heb ik om de tijd te doden op me gemakje nog alles gepoetst
Oh ik wou dat ik nog zo veel als sommige van jullie kon doen! Maar ik ben al kapot als ik op en neer naar de supermarkt loop...
Ik deed alles gewoon nog met 39 weken. Als het zou beginnen met vliezen breken dat zouden mensen in de winkel of in de stad vast wel begrijpen dat het niet in mn broek plassen zou zijn Maar deed als wel met mate,maar dat puur omdat ik gewoon snel last kreeg van mn rug en buik en moe was. Maar boodschappen en even de stad in deed ik wel,al was het wel met minder plezier en was ik blij dat ik weer heelhuids zonder gebroken vliezen of weeën thuis kwam
Ik deed eigenlijk alles nog tot de dag van de bevalling maar wel in een aangepast tempo. Maar vooral heel veel forummen hahaha
ik deed eigenlijk alles nog, ik heb met 41 weken zwangerschap de muur in de keuken nog maar eens gewit, zat ik me enorm aan te ergeren.
Ik ben ook nog niet zover, maar doe ook nog aardig veel (keuken poetsen, stofzuigen ga zo maar door). Van de week hebben vriendinnetjes en mijn schoonmoeder voor me gepoetst, boodschappen met me gedaan, en de hond uitgelaten, maar zojuist moest ik van mezelf toch nog even de badkamer poetsen. Heb gewoon enorme nesteldrang! Kan dan moeilijk wachten tot manlief thuis is en hij voor me poetst. Al pakt hij natuurlijk wel soms de stofzuiger.
Maar naar de stad gaan of er echt op uit, doe ik trouwens niet meer. Gewoon uit angst dat mijn vliezen breken en en daar sta ik dan!
Met onze eerste durfde ik met 39 weken haast nergens meer naartoe. Alleen nog een bezoekje afleggen bij m'n moeder of zus.... M'n man deed de boodschappen, en ik bleef thuis voor de zekereheid, maar deed thuis verder nog wel van alles zelf. Toen ik 41 weken was, en er nóg niets aan de hand was, ging ik zien hoe belachelijk dat gewacht was, dus ik ging gewoon maar weer zelf boodschappen doen enzo. Pas met 42+1 dag werd m'n zoontje uiteindelijk pas geboren. De tweede kwam zomaar 6 dagen te vroeg. En deze keer moeten we nog afwachten. 8)
Ik heb gewoon nog met 40+1 staan stofzuigen. Vond dat het huis netjes moest zijn aangezien de vk langs zou komen.
Ik deed bijna alles nog t/m 41 weken, maar elke dag een beetje en in mijn eigen tempo. Vriendlief deed wel stofzuigen, want was te zwaar ivm mijn bloeddruk. Ik had trouwens erge last van zwangerschapsjeuk over mijn hele lichaam en sliep hooguit 3 uur per etmaal, maar wilde perse een schoon huis en opgeruimde was als de bevalling zou beginnen. Toen 's ochtens om 5:45uur mijn vliezen braken, ben ik snel nog de caviakooi gaan schoonmaken (stond in de planning voor de dag erna) en heb tijdens de eerste weeen de badkamer nog gedaan . En om 18:38 uur was Eva er, in een superschoon huis!
stofzuigen lukt me niet dan word k heelmaal duizelig..koken de was etc dat doe k allemaal wel boodschappen sowieso nie altijd samen met me manneke en dan hoef ik nooit wat te sjouwen..de douche schoonmaken dat vind k ook lastig maar me man helpt me elk weekend en dan doe we elke za grote schoonmaak daarna is het alleen nog kwestie van bijhouden
Ik probeer vooral veel te genieten. Dus lekker met een vriendin lunchen, boekje lezen, muziek luisteren. Schoonmaken is nooit mijn hobby geweest, dus nu ook niet. Dat doet de schoonmaakster en af en toe doe ik zelf wat. Maar verder doe ik nog wel de was (alhoewel ik de zware wasmand door mijn man naar boven laat tillen, daar staat hij op), ik doe de boodschappen (elke dag een paar, goed te doen), ik ga met de auto op pad, naar de stad etc. Eigenlijk doe ik het meeste nog wel, maar dan op een heel relaxed tempo. Gisteren heb ik nog een vensterbank gemozaiekt.
Met 39 deed ik het meeste nog wel, alleen wat langzamer. Vloeren op mijn bips bijv. En bij harde buiken eventjes thee gaan drinken, om daarna weer verder te gaan.. Met 41 wk ben ik nog een middagje naar de meubelboulevard geweest. (3 uur, 3 winkels en de mac). Had niet meer klachten dan anders 's avonds (beetje bekkenpijn) En de dag erna ben ik bevallen. Maar ik had geluk dat ik bijna geen klachten had tijdens de zwangerschap.
Niks! Haha! Ik mocht van mijn mannetje alleen nog maar lekker op de bank of in bed liggen. Hij had een pleur films en series van het internet gehaald en hij zorgde voor de rest.
uhm ergens in week 36 tot 38,5 nog verhuisd, honden uitgelaten, de dagelijkse klusjes, 3 dgn voor me bevalling obsessief me badkamer geboens en gepoetst en 5 min voor me vliezen braken stond ik nog in de supermarkt boodschappen te doen... dus volgens mij heb ik niets gelaten en alles gedaan..
Ik heb alles tot het laatst toe gedaan,en dat duurde bij mij tot de 42 ste week .. Toen is onze dochter gehaald met de KS.. Natuurlijk gebeurde het op z'n elkf en dertigst,maar goed,ik deed alles.. zelfs winkelen een dag van tevoren! Groetjes,Alida
Ik deed alles nog, want ik kan niet zitten wachten. Gelukkig ging het lichamelijk ook nog prima, anders zou ik echt niet weten wat ik had moeten doen... Succes met de laatste loodjes!
Ik heb alles nog gedaan wat ik wilde doen tot de dag van mijn bevalling toe.Reed nog hele grote afstanden en liep 's middags op de dag van mijn bevalling nog niets vermoedend te shoppen.Was om 16u thuis.Filmpie gekeken rond 17.30u buikpijn en dacht dat het aan het eten lag.19u in het ziekenhuis en om 22.48u was de kleine er al.Gewoon lekker doen wat je nóg denkt te kunnen doen!
Hallo, Nou, deed nog lichte huishoudelijke dingen, maar liet de zware aan m'n man over. Winkelen of boodschappen halen kon ik echt niet meer, want ik waggelde erover. Maar ik was echt behoorlijk zwaar en had echt een magatoeter...niet zo gek want ons meisje was ruim 9 pond bij de geboorte... He, succes met de laatste loodjes en ook succes met de aankomende bevalling, zet em op he! Liefs Elly.