Wat deed jij nog op de dag van de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mama101, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Weet nog precies waar ik mee bezig was.Ik was de deurtjes van de keuken aan het schuren zodat ik die nog kan schilderen voor de bevalling.Ben toen even wat gaan drinken bij mijn ouders(vader was terminaal) en van daaruit naar het ziekenhuis voor een groeiecho.Tijdens de echo zijn mijn vliezen gebroken!

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Op mijn ziekenhuis bedje gelegen hopend op een ruggeprik en hopende dat alles snel voorbij zou zijn.
    Ik ben ingeleid 2x zonder resultaat en uiteindelijk is mijn zoon met een knip,pomp en veel weeënopwekkers geboren en na 4 dagen ben je dat wel beu!

3. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    ik ging s'morgens nadat de vk was geweest nog met mn schoonzusje boodschappen doen want ik had niks meer in huis.
    gingen om 9:45 weg en kwamen om 11:30 weer thuis.
    overdag nog zitten puzzelen en voor de rest rustig aan gedaan.
    's avonds lekker tv zitten kijken met mn man en beetje opgeruimd.
    om 23:00 naar bed gegaan en om 0:15 werd ik wakker om naar de wc te gaan en om 0:20 braken de vliezen.
    en 2 uur later om 2:25 was onze dochter ARYANA geboren.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Op vrijdagmiddag (40w6d) ben ik met m'n ouders boodschappen gaan doen, 's avonds BBQ gegeten. Had al rugpijn van het boodschappen doen, maar 's avonds werden dat venijnige steken. Om middernacht gaan slapen, maar om 2u gaan klokken... Om 3u40 in het zh aangekomen en in de late namiddag is ons zoontje geboren.

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik heb gewinkeld en vroeg mijn bed in gegaan. De volgende ochtend is ons zoontje geboren..
    Achteraf wiebelde ik telkens heen en weer in de rij van de kassa.
    Onbewust voorweeën gehad? Want om 4.30 werd ik wakker en had meteen weeën om de 3/5 minuten.

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Grappig om te lezen. Ik had 's morgens nog boodschappen gedaan en met mijn schoonmoeder zitten lunchen. Tussendoor had ik al last van rugweeen... en ik maar denken dat ik me vertilt had aan de boodschappen.

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    bij mijn oudste hebben we die dag nog ff een nieuwe tv gekocht en een hele doos sinaasappels. daarna nog even een rondje over de kermis die avond en wat gedronken bij de brasserij. toen we net een filmpje hadden opgezet braken mijn vliezen. dus ipv filmpje snel naar bed in de hoop dat we nog ff een paar uurtjes konden pakken. dat is mijn man gelukt, maar mij niet. na een uur begonnen langzaamaan de weeen dus ik heb de marathon fresh prince of bel air gekeken.

bij de tweede niets bijzonders gedaan gewoon wat dingetjes in huis. en om 20.00 begonnen de weeen

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bij allebei de jongens heb ik zondag's een fikse wandeling gemaakt. Bij de 1e geslenterd over de zwarte markt en bij de 2e met de slee door het bos gebanjerd.

Bij de 1e beviel ik dinsdag ochtend. dus die dag niets anders gedaan dan weeen opvangen.
    Bij de 2e heb ik een beetje in huis rond gehangen. Wasje, kelder kast ontruimd en een beetje nutteloze dingen gedaan.
    Rond half 4 gestript bij de vk en begin van de avond kwam de kleine al. (was trouwens ook een dinsdag)

9. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    ik lag al 2 dagen in het ziekenhuis met gebroken vliezen met 34 weken en 4 dagen dus op de dag van mijn bevalling lag ik plat :D

ik had volledige bed rust dus ik zat een beetje filmpjes te kijken en met mijn visite te kletsen... hihihi :D

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Bij de 1e heb ik overdag nog gewoon m'n dingen gedaan en s'avonds toen de weeen begonnen waren we aan het rummikubben.

Bij de 2e had ik al de hele dag voorweeen en heb tussen de weeeen door nog het hele huis gepoetst. Want ja nu kont het niet lang meer duren dus het huis moest wel een beetje toonbaar zijn. ;)

11. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Tijdens de weeën het brood gesmeerd voor mijn vriend. (stel dat ze zouden stoppen en hij de volgende dag weer moest werken:D)

12. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    oja, en bij de verloskundige geweest voor controle

13. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    geslapen hihi werd snachts wakker van de weeen. de dag ervoor alleen wat in huis gerommeld, en aan het balen omdat ik de volgende dag zou worden ingeleid, omdat ik 2 weken overtijd was al. En toen begonnen toch snacht nog spontaan de weeen!

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Geklust :D Lasagne gegeten, half uurtje gewandeld, en nog net 2 uurtjes geslapen voordat ik wakker werd van de eerste wee!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    's Ochtends koffie drinken bij mijn ouders, nog even rondje wezen rijden met de auto.
    's Middags op de bank even dutje gedaan omdat we een bbq hadden 's avonds en toen begon het spontaan :D
    Wel al de hele dag niet lekker, maar had niet het vermoeden dat het zou gaan beginnen.

16. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    ben s middags nog wezen luchen buiten de deur en om 15.00 begon het spontaan, 30 lange uren later en in de tussentijd mijn hele huis gesopt ter afleiding was hij er eindelijk.....

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    De 1e:
    Naar een museum geweest, uitgebreid geluncht met m'n moeder en m'n man, beetje winkelen, met de tram en de fiets naar huis en Will&Grace gekeken. Rond 20.00 uur begonnen de weeën en de volgende ochtend is Sarah geboren.

De 2e:
    's ochtends bezoek gehad van een vriendin, verder een film gekeken. 's Middags had ik al een paar weeën gehad dus ik heb m'n moeder gebeld. Zij wilde graag bij de bevalling zijn en het was glad dus ik dacht dat ze misschien graag eerder wilde komen. Dus toen hebben we lekkere hapjes gehaald en die met z'n vieren gegeten. Ook nu begonnen rond 20.00 uur de echte weeën, maar deze keer was ik om 23.22 uur al bevallen :p

18. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    's Morgens voor een CTG naar het ziekenhuis geweest. Ik was al 11 dagen overtijd. Ook meteen een afspraak gemaakt voor als ik niet spontaan zou bevallen dat ik ingeleid zou worden. Op de CTG was geen activiteit te bekennen, dus ik ging weer naar huis. Toen zijn we nog uitgebreid boodschappen gaan doen, want als de baby er is, komt daar niet veel meer van. :D

Daarna lekker gegeten en 's avonds om 7 uur de eerste weeën. :D

19. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste begonnen de weeen 's ochtends dus heb daarvoor niets meer gedaan.

Bij de tweede rommelde het al de hele ochtend, maar dat deed het al dagen dus nog bij schoonouders op de koffie geweest, maar toen we daar zaten voelde ik dat dit wel serieus was dus hebben we de oudste daar gelaten en zijn wij naar huis gegaan, 6 uur later is onze 2de dochter geboren!

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Van de eerste ben ik nog wat boodschapjes gaan doen (met weeën) het werd toch wel een beetje vervelende pijntjes in de supermarkt, en toen snel naar huis. Mijn zoon is de volgende ochtend geboren d.m.v. keizersnede.

De dag van de 2e bevalling (geplande keizersnede) heb ik rustig wat opgeruimd in huis, mijn zoontje naar oma gebracht en naar het ziekenhuis gereden.

Deel Deze Pagina