wat deed jij tijdens de weeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door edelweiss, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Bij de eerste lag ik vast op bed met infusen en ctg en had ik vreselijke rugweeën, dus ben alleen maar liggend aan het puffen geweest.

Bij de tweede heb ik alleen maar rondjes gelopen over de afdeling tussen de weeën door, als ik een wee had even stoppen en wiebelen en als hij weg was weer doorlopen, ik vond het heerlijk. Helaas moest ik na 4 uur wandelen en inmiddels bijna volledige ontsluiting en persdrang op mijn zij op bed liggen omdat dochterlief nog te hoog zat :( Dus toen nog een uur lang liggen mopperen omdat ik moest blijven liggen, gelukkig was ze er daarna met drie keer persen :D

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Eerst heel lang zitten geiten met de vk. Daarna werd het vervelend en werd ik suuuuper moe en mochten ml en de vk geen grapjes meer maken. Dus de laatste paar uur heb ik liggen creperen haha maar ja hoort erbij toch.

3. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    met me meiden knutselen en dansen
    Bij de 1e naar beneden gegaan moest naar de wc dacht ik maar de weeen waren begonnen weer naar boven toen weer naar beneden dik 2 uur dom om me heen zitten kijken en om 4 uur ochtend de vk gebelt dat ik begonnen was
    Moest tijd opne,men en terug bellen als de weeen 3/4 min aanhielden dat gedaan niet terug gebelt gespookt van woonkamer naar badkamer en rond 9 uur vk gebelt dat het toch echt zover was ro nd 12 uur kwam ze kijken haar nog weg gestuurd om te lunchen en o m 14.17 had ik me meissie op de buik

De 2 e been en rugweeen iedereen af lopen snauwen niks ging goed kon me geen houding geven 4 uur ochtend begonnen rond 12 uur geeist dat vk kwam want had t gevoel ze dr uitkwam al met al naar zh want ze lag met voorhoofd dr voor en moest ingeknipt worden enhet dametje kwam met vacuumpomp rond 14.25 had ik me meissie op de buik

Deze moetzich nog melden ze is aardig druk en van mij,mag het nu wel helemaal omdat t zulke knetter warme dagen zijn

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Bij de 1e, lag ik vanaf het begin in het ZH (was ingeleid) in bed. Mocht niet lopen helaas. Heb 'n beetje tv gekeken en verder niets. Was alleen maar bezig weeen op te vangen.

Bij de 2e. Heb ik zoveel mogelijk op mijn Yogabal gezeten. In de hoop dat het sneller zou gaan. Maar het was ook fijn om de weeen op te vangen.
    Heb ook nog op ZP gezeten... Behalve mijn ouders wist niemand dat ik aan het bevallen was kon dus moeilijk s'nacht gaan appen dan wist meteen iedereen hoe laat het was..

Deel Deze Pagina