Toen onze oudste 6 werd, heb ik leuke papieren bekers gevuld met popcorn, met een potlood in het midden en een mooi strikje. Was erg leuk en geslaagd!
Dochter wilde cupcakes trakteren dus heb kleine minicupcakes gemaakt ( groep 1/2) Zoon wilde een fruitkrokodil trakteren. Krokodil gemaakt van komkommer en daarop spiesjes fruit/worst/kaas. (groep 3/4 )
Dat is wel zo, maar vaak zijn het van die wat-moet-je-er-mee troepjes die je na korte tijd weg kan gooien.
agree met tassie..... watmoetjeermeetroepjes.... haha, ik trakteer (pas 1 x getrakteerd haha) liever op gewoon iets eetbaars, en ik been geen healthfreak, maar geef ook geen chocoladereep... de middenweg! bijv. eierkoek als eiland, schatkistje erop en parasolletje....
-cupcakes met een vlaggetje erop. -Bootje vouwen van papier en dan wat erin en een vlaggetje erop -ontbijtkoek en daarmee van pofrijst het getal erin maken hoeveel jaar hij/zij wordt.
Even inspiratie opdoen hier! De laatste keer heb ik voor de oudste van een beker en een ballon een luchtballon gemaakt en gevuld met een mandarijn en een kapitein koek reep. De jongste heeft omdat ze helemaal weg is van Bumba getrakteerd op een Bumba bekertje gevuld met rozijntjes en een mandarijn.
In de afgelopen jaren: Muffins,zakje chips,muizen gemaakt van eierkoeken,gekleurde bekertjes met snoepjes,spiezen met ham/kaas/worst/komkommer, dat was het wel zo'n beetje.
Koekjes in de vorm van de eerste letter van hun naam en het leeftijdsgetal. Of cupcakes met hetzelfde als boven genoemd ijsjes (augustus en mei kinderen maar beide vaak in de vakantiejarig dus ik kan de traktatie vaak goed 'plannen' met mooi weer) Mijn dochter heeft afgelopen maandag afscheid genomen van het kdv. Zij trakteerde zakjes met daarin een lijmstift, een klein zakje bruine M&M's en een roltong. Ik vind snoep niet erg maar waarom kan het niet gewoon bij één ding blijven? Het is altijd EN EN EN...
Mijn oudste dochter wordt in maart 8, en ze wil graag cupcakes uitdelen. Mijn oudste zoon bijna 11, maar die houdt het de laatste 2 jaar gewoon op chips uitdelen. Hoef bij hem niet met cupcakes of fruitspiesjes aan te komen Middelste zoon is net 6 geworden, had voor hem een auto gemaakt van ontbijtkoek, kaas en druiven. Voor leraren geef ik of cake of bonbons mee.
Je kunt ze natuurlijk ook vervangen voor fruit/groente prikker Druifje wit/druifje paars/snoepaardbei of snoep tomaatje/ mini augurkje/ stukje komkommer
leuke ideeeeeeen!! superrr leuk allemaal !! Mijn dochter komt in maart aan de beurt !! Maar er kunnen er altijd nog meer bij. Een Leuke idee of mooie tracties laten zien!!
Mijn dochter gaat maandag naar school dus heb een afscheidstraktatie gemaakt. De koekiemonster heeft ze de eerste x getrakteerd en nu op een gevulde dora rugzak. In de koekiemonster zat een roltoeter en een doosje rozijntjes koekiemonster had een ontbijtkoekje in de mond en nog een kaartje en ballon er aan. Dora rugzak zit knijpfruit met de tekst er op Ik zal jullie missen maar zeg het toch luid " Ik knijp er tussen uit! " kleine kleurpotloodjes en een tekening met dora en diego er op. De rugzakjes komen ook in verschillende kleuren, roze, geel, blauw en groen. Ik heb wel besloten dat ik zoveel werk volgend jaar waarschijnlijk niet meer ga doen omdat het dan wel wat meer kindjes zijn waar ik wat voor moet maken. Het zijn er nu 12 met wat extra 15. View attachment 373010 View attachment 373011
En dit voor de juf en haar twee hulpen. Een bloem van papier met als stengel een rolletje smarties. Dat komt in een bloempotje en in dat bloempotje komt nog een chocolade cupcake. Op de bloem van de juf komt nog de tekst bedankt dat je me liet groeien. View attachment 373015