2 jaar: danoontje giraffen 3 jaar: prinsessen eierkoeken en pakjes drinken, waar ik bob de bouwers van had gemaakt 4 jaar: Toch cupcakes, willen ze zelf graag en als zij afscheid nemen op het kdv lig ik in het ziekenhuis, dus heb ook geen tijd om wat anders te maken
Ik heb spookjes getrakteerd. Mandarijntje, stukje witte stof eromheen en dan vastmaken met een aarbeiensnoepveter. Enge oogjes erop tekenen en iedereen vond het erg leuk. Voor de juf hetzelfde.
Koekjes vanuit school kinderen mogen zelf niks meenemen maar mogen rondgaan met simpele maria biscuitjes van school. Vindt het persoonlijk een super regeling
Mijn oudste en ik hadden samen een egel geknutseld met stekels van sateprikkers waar allemaal fruit op zat. Juf ben ik ook vergeten bedenk ik me nu pas
Snap ik ook wel, ik bedoel het is toch een feestje? Als ik jarig ben trakteer ik mijn collega's ook niet op een fruitspies Verder staat kaas en wordt natuurlijk ook bomvol van Vetten en is ook niet zo heel gezond
Heb van alles en nog wat getrakteerd. In december ikea dingen met een zakje koekjes en een paar spekjes.