Wat denk je dat het wordt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door CVB, 9 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Wij denken beiden dat het een jongetje wordt en meer mensen in onze omgeving hebben dat gevoel, haha. Ben heel benieuwd.
    Of het nou een jongen of een meisje is: het is beiden zeer welkom... hebben geen voorkeur ofzo. Willen wel een pretecho laten maken over een poos, zijn te nieuwsgierig om tot de bevalling te wachten, haha.
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb 23 februari weer een echo en dan is het natuurlijk wel te zien wat het wordt...Zal wel moeilijk worden om het niet te vragen, maar ik ga het toch proberen :)
     
  3. Geertje

    Geertje Lid

    16 jan 2006
    35
    0
    0
    Mijn gevoel zegt een jongen.
    Trouwens iedereen die het weet in me omgeving denkt het ook.
    We zullen zien!

    liefs
    Geertje
     
  4. joep

    joep Actief lid

    13 nov 2005
    147
    0
    0
    ik denk dat het een meisje wordt, iedereen zegt ook dat het een meisje wordt, en overal staat geschreven dat het een meisje wordt.
    Maar ik ben er nog niet uit wat ik zelf graag wil, ik zie namelijk geen voordeel in het een of het andere. Dus maakt het me eigenlijk helemaal niets uit. het wordt waarschijnlijk toch het liefste kindje van de wereld, hihi.
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hihi, nope, dat wordt die van mij al! :) haha
     
  6. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Hey!!! Nee, die van ons al :p

    OK... gedeelde eerste plek met z'n allen
     
  7. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik heb werkelijk geen idee :)
     
  8. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Ik heb een beetje gevoel dat ik een babyboy krijg iedereen in mijn omgeving including my husband zegt een meisje!

    Volgens de bakerpraatjes en pendelgedoe krijg ik een meisje.....

    i dont know and i dont care!!

    misschien wil ik het stiekum wel weten met 20 week hoor hihihi :)
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij denken beiden dat het een meisje wordt, gewoon een gevoel!.. Ook de chinese kalender zegt dat het een meisje wordt en alle mensen in onze omgeving... Zal echt vreemd zijn als strakjes blijkt dat het een jongetje wordt haha...
     
  10. nathalie1980

    nathalie1980 Actief lid

    8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    ja ik denk ook een jongen ook bij mij kloppen alle bakerpraatjes en volgens de chinese tabel word het een jongen en ook volgens vrienden en familie een jongen
     
  11. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    De naald en draad zeggen een jongen, Ik heb gedroomd over een meid en mijn medium waar ik altijd naartoe ga zegt ook een jongen en bij mijn schoonmoeder zei ze een meid! dus ik weet het niet meer!!!!!! Ik vind alles best zolang het maar gezond is!
     
  12. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    De meesten van mijn vrienden en zelfs mijn moeder zegt dat het mischien een meisje wordt

    Ik denk zelf al jaren dat het een jongen zal worden als eerste en door de
    bakerpraatjes de eerste keer dat ik het deed was ik niet zwanger
    bleek het een jongen te worden en
    nu had ik het weer gedaan en er kwam uit een meisje!!

    Ik weet het dus niet maar ff kijken ik denk zelf een meisje omdat ik altijd altijd anders moet zijn dan anderen en de meeste in de familie kregen als eerste een jongen

    Dus het wordt een MEISJE
     
  13. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Wij denken ook dat het een jongetje wordt...(maar moet eerlijk zeggen dat de man dat ook eerder hoopt)...

    Maar de chinese kalender zegt een meisje....we zijn echt reuze benieuwd...nog een paar weekjes wachten en dan kunnen ze het zien he
     
  14. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Het valt me hier wel op dat er toch heel veel zijn die het wél willen weten. Grappig :)
     
  15. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    natuurlijk is het leuk om het al te weten .
    bij mijn eerste had ik het gevoel dat het een dochtertje zou worden ,ik vond ook alleen roze kleertjes mooi.
    Nu ik weer zwanger ben wil het wel graag weten,kun je ook de juiste kleertjes kopen.
    belangrijkste is toch dat de baby gezond is maar jongetje is heel erg welkom,mijn dochtertje wil heel graag een zusje en de chinese kalender zegt ook een meisje.
    het gaat heel spannend worden.

    groetjes Ally
     
  16. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ja ik wil het ook wel weten en mijn vriend maakt het niet uit. Het is alleen maar makkelijk denk ik en ik ben veel te nieuwsgierig!
     
  17. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik denk zelf aan een jonge, volgns de chinese kalender klopt dat...volgens een ander bakerpraatje weer niet... dus we zullen zien voer ong. 5 weken :D
     
  18. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ach ik weet niet, zelf wil ik graag een meisje.. en mijn man wil graag een jongen..
    Alles is welkom!!!
    Zolang het maar gezond is...
    Ik heb er nog geen gevoel bij, wat het eventueel zou worden, misschien komt het nog..

    We gaan wel kijken wat we kunnen verwachten.. maar ja dan moet ik nog even gedult hebben, dat duurt nog wel even..

    Groetjes Kalush
     
  19. Ja ik weet het ook al wat het is .. Dus kan niet meer gokken ..
    En ben er heeel blij mee ..
     
  20. Niet meer actief

    Mijn vriend en ik denken allebei een meisje. Puur gevoelsmatig. Het is mijn eerst kindje, geen idee of je dat ergens aan zou kunnen merken. Lijkt me sterk.. Mijn moeder denkt overigens een dat het een jongen wordt :)
     

Deel Deze Pagina