Wat denk je dat het wordt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door CVB, 9 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    wij denken een meisje.
     
  2. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik kan ook helaas niet mee doen want ik weet het al.. al kwamen de bakerpraatjes wel overeen
     
  3. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hoi allemaal,

    Ik denk zelf dat ik een meisje krijg. Mijn vriend denkt een jongen. In onze omgeving zijn de meningen verdeeld. Ach, als het ,maar gezond is. 1 maart gaan we voor de pretecho, maar we willen niet weten wat het wordt. Nog even wachten dus........ spannnd!

    XXX
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik wil ook weten wat we krijgen! 30 maart hebben we een pretecho!
     
  5. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik was voor mijn gevoel overtuigd dat het een meisje zou worden... Als mensen ons vroegen "en weet je al wat het wordt" zei ik vol overtuiging "ja een meisje". Mijn vriend keek me altijd raar aan, want we hadden nog helemaal geen echo of zo gehad. Toen we de echo hadden vroeg die vrouw "en wat denk je". Ik zei "ik weet dat het een meisje is". Zij zei "nou dan is het een meisje, want als jij t zo zeker weet kan het niet anders".

    En idd... We hebben nu een mooie dochter :D
     
  6. munt

    munt Actief lid

    11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    ik denk dat het een jongetje word mensen die het weten denken het ook dus maar afwachten
     
  7. Niet meer actief

    Iedereen in mijn omgeving dacht een jongen. Klanten op mijn werk en mijn moeder, oma mijn vriend. Dus heel dachten dat. Mijn intuitie zei vanaf dag een al een meid. En uiteindelijk kreeg ik toch mijn gelijk. We krijgen een DOCHTER. En ja mijn vriend is er ook wel blij mee hoor :) :) :D :D
     
  8. Niet meer actief

    Mijn gevoel zegt dat het een meisje wordt en mijn man denkt dat ook. :D :D
     
  9. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    gefeliciteerd met je dochter!
     
  10. Niet meer actief

    Dank je wel ppa......
     
  11. spekske

    spekske Lid

    26 dec 2005
    70
    0
    0
    Belgie
    Wel ik heb al het gedacht van toen ik een tiener was dat mijn eerste kindje een jongen zou worden en dat gevoel is nooit weggeweest.
    Dus ik denk een jongen ;)
     
  12. Niet meer actief

    Ik wist bij de eerste dat het een jongen zou worden gevoelsmatig...en dus kocht ik, zonder het 100% zeker te weten gewoon blauwe kleertjes.

    Na 9 maanden bleek het dus ook echt een jongen te zijn.
    De 2e wist ik meteen toen ik zwanger was, dat het een meisje was, tijdens de pretecho zei mijn man, nu ex, ik zie het het wordt een jongen...
    Toen begon ik te lachen en zei..je kan zien wat je wilt, maar het wordt echt een meisje, waarna degene die de echo afnam me aankeek en zei...zal ik nu maar eens gaan kijken?
    En we zagen niets, toen moesten we 2 weken later terug komen en lag de dame met de benen wijd en bleek het dus DUIDELIJK dat het een meisje werd.

    Ik zeg nu, als ik er nog een krijg, wordt het een jongen en weet ik ook al hoe hij gaat heten...stom he...die voorspellende dromen!

    Kus,
    Daan
     
  13. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ik denk dat het een jongen word, mijn hhussie denkt een meisje!!! we w88 wel af over een kleine 10 weken weten we wie gelijk heeft!!!
     
  14. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn gevoel zegt een meisje. Maar een jongen is uiteraard ook van harte welkom. Als het maar gezond is!!!
    Groetjes, mussie
     
  15. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik denk ook dat het bij ons een jongentje word.
    dat heb ik al vanaf begin afaan!!!
    maar een meid is ook van HARTE welkom :D
    gezondheid is immers het belangrijkst!
     
  16. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    in mijn zwangerschap hadden wij dit:

    sape zei al vanaf het begin; het wordt een meisje en het wordt op maandag geboren...

    ik had al vanaf het begin het cijfer 6 in mijn hoofd....

    nu komt het: iris (ja een meisje) is op MAANDAG 6 februari geboren....
     
  17. loesjes

    loesjes Actief lid

    29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Wij weten al wat het wordt, dus raden kan nu niet meer. Maar toen we het nog niet wisten had ik heel sterk een voorgevoel ( dat houd ik nog even geheim!!) maar ik zat er hartstikke naast. Zowel mijn gevoel als het gevoel wat het grootste gedeelte van mijn omgeving heeft klopt NIET.
    (onze omgeving, niemand, weet verder wat het wordt). En dat maakt het extra leuk!!!
     
  18. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Ik denk een jongen, en mijn vriend denkt een meisje ( eigenlijk hoopt hij dat!!!! ) Waarom? Geen idee. Gewoon een gevoel

    Liefs Angelina
     
  19. Simone29

    Simone29 Lid

    23 feb 2006
    15
    0
    0
    Brielle
    ik denk dat het een meisje wordt,maar mijn hubbie denkt dat het een jongen wordt
    Mijn gevoel laat me wel eens in de steek,bij een vriendin van mij,zeg ik ook dat het een meisje was,maar het werdt echt een stoere knul :)
    Ach mij maak het niet zo uit,als het maar gezond is!
     
  20. Vanny

    Vanny Lid

    26 jan 2006
    40
    0
    0
    Liedekerke
    Ik heb van dag 1 al het gevoel dat het een meisje wordt. Mijn ventje denkt een jongen, mijn moeder en schoonmoeder denken een meisje en mijn vader en schoonvader denken een jongen :D
    De meningen zijn dus verdeeld maar ik blijf erbij, het wordt een meisje.

    Wij moeten nog enkele weken wachten tot dat ze het kunnen zien dus het is nog even spannend !
     

Deel Deze Pagina