De schaamlippen van baby's zijn altijd nog opgezwollen in de baarmoeder en als ze net geboren zijn. Vandaar dat ik bijna durf te beweren dat het een meid is. Oh wat een toestand daar is china zeg, hoop dat je wat kunt regelen voor de bevalling. Zou fijn zijn als je man er toch bij is he.
ik denk ook een meisje.... op de echo van mijn babytje zag ik toch meer uitsteken en wij krijgen een jongen.... Maar dat was een 2d echo dus dat ziet er toch anders uit he..... I
Hoi Djen! Ik denk ook een meisje hoor! Maar best een moeilijke foto om te beoordelen. Ikzelf weet dat ik een meisje krijg en dat was heel duidelijk te zien met zo'n zwart wit echo. De gynaecoloog legde mij toen uit dat als je een jongetje krijgt je duidelijk een piemeltje ziet, terwijl je bij een meisje een 'hotdog' ziet. Oftewel drie streepjes ( schaamlipjes en wat er tussen zit). Ik zag bij mij duidelijk drie streepjes. Bij jou zie ik volgens mij duideijk schaamlipjes, al twijfel ik bij het linkerschaamlipje. Ik zou het bij de volgende echo gewoon nog eens vragen. Krijg je er nog eentje? Of is dit de laatste? Het is weleens verkeerd beoordeeld.... gr, Melissa73
Ik ga ook 99% voor een meid (wouw echt duidelijk beeld hoor, voor een 3d). Bij jongetjes hangt er veel meer tussen ...
Hoi,Ik zou haast gaan denken dat het echt een meisje is hahaha.Maar ik ga dinsdag voor nog een echo een 3d en 4 en dan zullen we het eindelijk zeker weten.Hier kan je gewoon een afspraak maken in het ziekenhuis voo reen echo.De 3of 4 d 1 uur of 1,5 uur zelfs kost dan 12,50 euro.das een kopie dus dat kan nog wel een keertj ehihihi. Ok ik kom snel bij jullie terug. En super bedankt voo rzoveel reacties.
jaaa het is een meisje...gisteren weer echo gehad en echt overduidelijk zei de gyn....Dus...De meeste hier hadden gelijk.... Bedankt voor alle reacties.Het shoppen kan beginnen