100% zeker een meisje ik hoor sommige opmerkingen dat het zoo onduidelijk is maar ik vind deze foto's superduidelijk je ziet duidelijk een buikje, navel, benen van de baby en tussen de benen in duidelijk een meid, de eerste foto waar het pijltje staat is de been van het meisje daartussen in aan de linkerkant zie je het geslacht duidelijk het is een grote echofoto dus je ziet geen klein babytje groetjes nathalie
hoi hoi op het buikje zie je een soort zwart rondje dat is het begin van de navelstreng dan zie je dat zwarte rondje een beetje uitlopen naar links toe de navelstreng loopt dan naar links toe niet geheel duidelijk maar de navel is wel duidelijk groetjes nathalie
Hallo, Ik ben bijna zeker dat het een meisje is hoor, je ziet de twee schaamlipjes toch duidelijk?! Ik woon in Belgie en wou het ook niet geloven! Pas na 24 weken kon ik echt overtuigd worden, een meisje...
in eerste instantie dacht ik echt een piemeltje te zien, maar toen miste ik het balzakje. dus tja ik twijfel. want een balzakje zou je toch echt wel moeten zien. dus dan zeg ik toch een meisje! joyce
Volgens mij ook een meisje...ik heb afgelopen dinsdag een geslachtsbepalingsecho gehad en de foto zag er ook zo ongeveer uit en bij mij zou het een meisje worden