Wat denk je?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momof3, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Gistermiddag zat ik in de schaduw maar had ik het snikheet.. heb toen smiddags nog last van mijn ribben gehad om mijn kleine man er tegenaan trapte.
    Nou issie sinds gister na het avondeten echt rustig. Normaal word ik snachts wel een keer wakker omdat hij lomp beweegt enzo. Gister heb ik nog t hartje geluisterd en hij had de hik.
    Maar ook deze ochtend, ben al even wakker en hij normaal ook maar nu voel ik hem gewoon aanzienelijk minder dan normaal.

Komt het door de warmte of moet ik gewoon de vk bellen?

2. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Als je het niet vertrouwd altijd even je vk bellen.
    Het is overigens niet gek als je je kleine even niet voelt, hij heeft nog voldoende ruimte om te draaien en rollen en het kan maar net zo zijn dat hij naar binnen trapt.
    Anders even een douche pakken en op bed gaan liggen, meestal reageren ze dan wel, stelt echt gerust.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Als je twijfelt, gewoon even bellen, maar hier ook regelmatig bv de ochtend rustig en daarna de hele dag bal. En dan weer een rustige middag etc.

Ik maak me nooit zorgen, maar als je gevoel je ingeeft om te bellen, zeker doen!

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Je bent 26 weken he?

Ik had dat ook hoor, ik voelde m hele dagen en dan opeens amper tot niets.

Ze bleven tegen mij zeggen dat je pas vanaf 28 weken elke dag beweging moet voelen...dat betekend dus dat je ook een dagje minder of niets kan voelen die tijd ervoor.

Ik belde wel gewoon elke keer als ik ongerust was, en dan mocht ik het hartje komen luisteren....dan kreeg ik bovenstaande tekst weer te horen hahahaha..maar ze vonden het geen enkel probleem om telkens extra het hartje te luisteren.

Dus ongerust, bellen meid!

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.244
    16.622
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben ook 26 weken zwanger en heb ook weleens zo'n dag dat ze veel rustiger is en op het moment dat ik me zorgen ga maken dan wordt ze wakker en gaat het feest beginnen haha.Je zou nog even kunnen wachten tot de middag en blijft het rustig en maak je je zorgen dan kun je altijd even de vk bellen.

Zal vast allemaal wel in orde zijn.

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik heb hem gewoon elke dag meerdere keren duidelijk gevoeld (vanaf een week of 20) omdat mijn baarmoeder langgerekt is en hij daardoor niet veel ruimte heeft.

Ik zit nu rustig op de bank, had met de angelsound nog ff hartje geluisterd, dat klonk allemaal goed.

7. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    die van mij stampt ook volop normaal, maar nu gister met die warmte ook niet. weet niet of ze er op kunnen reageren maar het was wel opvallend.
    en verder wat de andere dames zeggen. je hoeft hem nog niet iedere dag te voelen. en anders bellen als je het niet vertrouwd

8. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    wat ukoldaatje zegt, tot week 28 hoef je de kleine nog niet elke dag even goed te voelen.
    maar als je je echt zorgen maakt, gewoon de vk bellen. daar zijn ze ook voor :)

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Denk dat ik al heb ontdekt wat het is!
    Gister zat ik stil en heb t de hele dag snikheet gehad,voelde hem bijna niet.
    NU zit ik binnen onder de plafondventilator, nu stampt ie weer hahaha

10. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Zou best aan de temperatuur kunnen liggen ja! Mijn ukkie was gisteren ook erg rustig, voelde haar wel meerdere keren, maar weinig schopjes, meer woelen. Misschien worden ze er wat loom van :D

Deel Deze Pagina