Wat denk jij zou ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sunny85, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ow jakkes jong er niks minder dan een miskraam maar 1 schrale troost dan was het ook niet goed gekomen als het was geboren dan was er duidelijk iets mis.

    Maar zo zie je maar weer niet elke zwangerschap gaat hetzelfde
     
  2. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Precies, we zijn in september 2 jaar bezig, dus zou wel leuk zijn als het zo is. Dat we de 2 jaar niet passeren.
     
  3. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ja ik hoop t voor je meid suc6
     
  4. Manon123

    Manon123 Lid

    25 aug 2007
    16
    0
    0
    Mercedes wat vervelend dat je een miskraam heb gehad :cry:
    Hoop echt voor je dat het nu raak is !
     
  5. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    was vandaag weer aant werk. Ik was me toch een end beroerd, ik moest iemand zijn stoma verschonen en weet hoe het ruikt dus ik mijn collega roepen of zij het wou doen omdat ik anders over mijn nek zou gaan.
    De hele dagen vlagen beroerd, en ontzettend warm niet te geloven de hormonen die opspelen. Maar nog steeds niet ongi. ik vroeg later aan mijn collega wat haar symptomen waren en ik vertelde dat ik dacht dat ik zwanger was en ze zei al, ik denk al waarom vraagt ze nou of ik die stoma wil verzorgen haha. Werk maandag weer met haar dus ze zei ben benieuwd en wou vandaag al een test voor me halen haha vind t zelf spannend.

    @ cindy= jammer meid dat je ongi bent geworden. volgende keer beter meid. en sterkte met de pijn

    xxxx bertine
     
  6. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Enne wanneer ga jij testen? Ik wil of morgen anders zaterdag testen.
     
  7. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    weet nie heb hier een test liggen van de c1000 maar haal ook 1 bij de drogisterij. Ik denk zaterdag want morgen weer vroegdag. En als ik het niet vertrouw doe ik die van drogisterij zondag ofzo. Suc6 voor jou mercedes
     
  8. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    jij ook suc6
     
  9. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeeeeeey sunny
    k was je even kwijt haha
    maar de pijn gaat wel weer beter gelukkig pfff heb gister ligge janken nie meer leuk!
    hoe ist met jou?

    xxxx
     
  10. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb vanmorgen getest, negatief.
    Bel de gyn op, omdat ik clomid slik en altijd regelmatig ben, die verwijst me door naar de feriliteitsarts, moest m'n menstruatie maar afwachten. Nu heb ik getest met een sensitest cassette, hoe betrouwbaar zijn die?
     
  11. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    dat weet ik niet ik heb ze ook maar nooit positief mee getest.... alleen met die van de huisarts clearview..... dus ik weet het niet maar bij mijn zei de verloskundige een test is een test en ze zijn allemaal goed maar ik vertrouw sommige ook nie hoor haha

    succes!
     
  12. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hey cindy

    Daar was je al haha. ze hadden je topic gesloten. Mare met mij is alles wel redelijk. Nog niet ongesteld dus morgen test doen van c1000 en zondag die van drogisterij, ben benieuwd heb nog steeds last van krampen en misselijkheid voor de rest moe maar zal wel door t werk komen. dus ben benieuwd. gelukkig dat jou pijn weer over is.

    xxx bertine
     
  13. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ja daar was ik weer haha ja hadde ze gesloten ja haha k wilde je al n privee bericht sturen maar ik vond je alweer...
    ik hoop voor je dat je morgen positief test meis!
    zou super zijn he meis
    ik heb echt een ongesteldheid die ik niet ken ben het echt super erg (slierten en al baba) sorry voor de details haha
    zo erg heb ik het nog nooit ghad is echt viesssssssss haha

    succes he!
    ga je nog wa leuks doen vdaag beedje afleiding haha

    kus my
     
  14. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    owjah jakkes jong, beetje opgehoopt allemaal dus haha. Ik ga vanavond met een paar vrienden naar de kroeg en naar de bioscoop. Vind het best wel spannend hoor morgen maar goed we zien t allemaal wel. En jij dan?

    xxx
     
  15. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik weet het nog nie denk nie veel morgen werken:S bah hhahahah
    fijne avond he!
    en laat snel iets weten!

    xxxxx
     
  16. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ja komt wel goed meid.

    Gezellig avond en werkse morgen

    kus bertine
     
  17. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    en?
     
  18. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    weer negatief maar dit was de test van de c1000 geen idee of die betrouwbaar is. Ben nog steeds niet ongi. maar wel nog krampen en lage rugpijnklachten. Ik denk dat ik nu maar ff een week wacht ofzo of tot de volgende ongesteldheid week misschien sla ik wel 1 over geen idee.
     
  19. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ja en je bent ook aan de pil eigelijk toch?
     
  20. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ja klopt ben maar weer begonnen maar misschien wel ff handig dak naar de arts ga om te vragen maar heb wat trouble met mijn verzekering dus dat is een duur grapje aant eind van deze maand is de trouble voorbij. En als ik niet zwanger ben dan heb ik de pil door geslikt en kunnen we nog even paar jaartjes wachten snap je?
     

Deel Deze Pagina