Wat denk jij zou ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sunny85, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ben je nu niet verzekerd dan?
     
  2. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    nee omdat ik nie genoeg geld had om het te betalen. maar betalingsregeling getroffen en volgende maand hoop ik t rond te hebben, heb nu een redelijk goed betaalde baan, dus daar zit ik ff mee cin
     
  3. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ow das klote jah!
    naja alles komt goed he!

    xx
     
  4. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Ja maar goed we zien wel hoe het komt. eventueel zou ik over een week nog een keer kunnen proberen met een test van de drogist. Want die vertelde dus dat de huismerk van de DA haar drie keer een negatieve test gaf terwijl ze ondertussen wel zwanger was dus het zegt niks
     
  5. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wie had er hier nog wel afscheiding voor NOD maar toch zwanger?
    Ik merk namelijk dat ik deze ronde gewoon afscheiding heb gehouden.. En dat had ik vorige ronde niet, na mijn ei stopte mijn afscheiding en werd ik dus ongi op me NOD dag..
    Nu heb ik vanaf mijn ei gewoon afscheiding gehouden en nu vlak voor mijn NOD best veel..
    Iemand enig idee?
     
  6. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ik heb dat juist voordat ik ongi wordt die afscheiding. Dus geen idee of t wat betekend.
     
  7. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik had veel afscheiding de laatste keer en echt heel veel verschijnselen en na 3dagen overtijd tog ongie:S

    succes

    grtjes
     
  8. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    heb dr ook een nieuw symptoom bij. Pijnlijke tepels :S auwie
     
  9. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Nounou, schiet niet op.Hier ook nog geen ongi te bekennen, ik weet niet meer wat ik moet denken.Hoe is ie met jou?
     
  10. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Mwoah kan beter. Ik ben wat grieperig vandaag, mijn vel doet overal zeer en heb ongelovelijke spierpijn en hoef geen eten, dus ga zo douche en maar op bed dacht ikzo. Van mij mag de ongi wel komen hoor. maar goed ga jij binnekort nog testen?
     
  11. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik ben oon blij als ik mijn cyclus opnieuw mag beginnen, of ik wil een positieve test, maarja hoe groot is die kans nu nog....

    Ik doe aan het einde van de week nog een test en als ie weer negatief is, dan bel ik de gyn op. Dan zal het ook geen verlaatte eisprong zijn.
     
  12. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    beterschap meis!
     
  13. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    @ mercedes je kunt je bloed altijd nog laten testen he. sterkte

    @cindy dank je meissie
     
  14. Zoe10

    Zoe10 Bekend lid

    3 sep 2007
    551
    2
    16
    Hallo

    Ik heb al drie dagen verhoging. Voel me niet ziek of anders maar snap die verhoging niet. Ik heb al op veel sites waaronder deze gekeken maar lees niet dat iemand anders daar ook last van had. Ik ben net anderhalve maand gestopt met de Nuva ring en hoop zwanger te worden/zijn. Heeft iemand anders ook verhoging gehad in het begin van haar zwangerschap? Verder had ik vandaag veel last van lage rugpijn maar geen andere rare verschijnselen.

    Dank.
     
  15. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Het is idd balen dat je overtijd bent. Hebben jullie allemaal al getest? Ik heb al 4x een negatieve test gehad. Mijn temp stijgt de laatste 3 dagen alleen nog maar. Daarvoor heel erg laag geweest. Ik denk aan een cyclus overgeslagen. Woensdag moet ik naar de ha.
     
  16. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Hoi,

    Wat een onzekerheid... Hier nog 1! :(
    Ik heb nu 2 keer getest met de digitale cb, omdat ik echt het gevoel heb zwanger te zijn vandaag de 2de gedaan en weer geeft ie aan niet zwanger. Houdt mijn lichaam mij nu voor de gek? Of is het nog te vroeg?

    De 1 zegt dat als je zwanger bent dat je het dan gelijk hoort te zien en dat ze erg betrouwbaar zijn,maar ik twijfel zo. Ik weet wat ik voel en nu ben ik net gestopt met de pil en zou het erg snel zijn, maar als ik normaal de pil even niet slik heb ik dit nooit.

    Ik heb idd ook al langere tijd wat verhoging, lichte ongesteldheids krampen(terwijl ik nog echt niet ongi moet worden), mijn borsten zijn iets groter en heb zere tepels, moet vaak plassen en ben duizelig :oops:

    ik zit te denken om en test te halen van de drogist en die over een paar dagen nog een keer te doen. Misschien ben ik wel te ongeduldig en veels te vroeg, maar omdat ik die symptomen heb ga je toch wel erg snel denken van...zou het!

    Kus Elena
     
  17. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Hoi,

    Wat een onzekerheid... Hier nog 1! :(
    Ik heb nu 2 keer getest met de digitale cb, omdat ik echt het gevoel heb zwanger te zijn vandaag de 2de gedaan en weer geeft ie aan niet zwanger. Houdt mijn lichaam mij nu voor de gek? Of is het nog te vroeg?

    De 1 zegt dat als je zwanger bent dat je het dan gelijk hoort te zien en dat ze erg betrouwbaar zijn,maar ik twijfel zo. Ik weet wat ik voel en nu ben ik net gestopt met de pil en zou het erg snel zijn, maar als ik normaal de pil even niet slik heb ik dit nooit.

    Ik heb idd ook al langere tijd wat verhoging, lichte ongesteldheids krampen(terwijl ik nog echt niet ongi moet worden), mijn borsten zijn iets groter en heb zere tepels, moet vaak plassen en ben duizelig :oops:

    ik zit te denken om en test te halen van de drogist en die over een paar dagen nog een keer te doen. Misschien ben ik wel te ongeduldig en veels te vroeg, maar omdat ik die symptomen heb ga je toch wel erg snel denken van...zou het!

    Sorry :oops: ik moest dit echt even kwijt. Lucht op. ;)

    Kus Elena
     
  18. Zoe10

    Zoe10 Bekend lid

    3 sep 2007
    551
    2
    16
    Ja erg is dat he die onzekerheid. Ik zou graag willen testen maar dat is nu nog te vroeg. Soms denk ik zeker te weten dat ik nu zwanger ben en op andere momenten weet ik zeker dat ik niet zwanger ben (misschien ook zelfbescherming).

    Heb nogsteeds verhoging en heb het idee dat mijn borsten een stuk groter zijn, maar ja dat hoeft niets te betekenen.
    Maar er zit niets ander op dan te wachten tot ik kan testen. Het is wel prettig om hier even mijn onzekerheden en gedachtes kwijt te kunnen.

    Liefs
     
  19. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Ik denk ook steeds van; "ja ik weet het zeker". en het andere moment weet ik het niet meer.

    Pff... die onzekerheid maakt me zo ongeduldig en ik ben nog maar net begonnen :oops:

    kuskus
     
  20. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hi ik dacht vanochtend laat me nog maar een keer testen en dus weer negatief. Ik wacht nu gewoon mijn cyclus af en als ik de volgende keer weer nie ongi word ga ik naar de HA.

    sterkte meiden
     

Deel Deze Pagina