Wat denk jij zou ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sunny85, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik denk dat je wel weer gewoon ongie word de volgendekeer ik had met ontpillen ooit dat ik 3maanden niet ongie werd.....

    succes he meid!
     
  2. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb ooit eerder gehad, dat ik niet ongesteld werd, dit kwam doordat ik urinewegeninfectie had. Vanochtend heb ik mijn urine weggebracht, was iig geen blaasontsteking, morgen weet ik of het urinewegeninfect oid is. Had ik ook tijdens de zwangerschap van mijn zoontje, waardoor er weinig hcg in mijn urine zat. Dus spannend.
     
  3. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Ik ben erg benieuwd naar wat eruit komt. Hoe kan het dat er dan weinig hcg daardoor in de urine te vinden is?
    Ik heb zelf 2 weken geleden 2 dagen blaasontsteking gehad en terwijl in normaal een kuur nodig heb was het ineens weg en de dokter kon geen ontsteking vinden. Ga je toch rare dingen denken...
     
  4. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hey mercedes

    ik duim voor je meid zal wel mooi zij he:D suc6 En laat t ff weten
     
  5. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik kan niet alle antibiotica's verdragen, heb toen 7 kuren gehad voor het werkte.
     
  6. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Even een berichtje van mij, vanmiddag krijg ik de uitslag van het urineonderzoek.
    Afgelopen vrijdag had ik de gyn gebeld en die wilde me niet helpen, moest mijn menstruatie maar afwachten, nu komt de post, zit er een recept bij voor clomid, die ik moet starten op 4e cyclus dag, terwijl ik nog niet ongesteld ben, volgens mij weten ze niet wat ze willen daar. Ik ga ze in ieder geval nog niet slikken, wil eerst zekerheid. Vind het vreemd, normaal kunnen ze toch pas iets voorschrijven als ze je gezien hebben. pfff heb ik weer

    merkte gisteravond, dat ik net boven de schaamstreek zo'n bobbelig iets zit, heb ik nog nooit gevoeld.(als je plat op je rug ligt),is vreemd en m'n broeken zitten strakker.
     
  7. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    succes!
    en laat iets weten zo!
     
  8. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ik duim voor je meid. Ik kom zo wel weer ff kijken ga de lappenmand eerst weer ff in.
     
  9. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Net gebeld voor de uitslag bij de huisarts, er was niks van ontstekingen of iets dergelijks terug te vinden, dus daar komen ook de klachten niet vandaan.Nu maar wachten, wat de test vrijdag zegt...
     
  10. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    waarom heb je niet meteen een bloed onderzoek op zwangerschap gedaan?
     
  11. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    aan de ene kant mooi dat er niks anders aan de hand is, maar indd wat cindy zegt waarom nie gelijk een bloed controleren op zwangerschap?
     
  12. Lizarette

    Lizarette Lid

    4 sep 2007
    8
    0
    0
    kpn contact
    almelo
    heej meiden!

    zo...jullie zijn al net zo onzeker als ik!
    Ik ben 2 weken geleden voor het laatst ongi geweest( naja ongi..
    had donkerbruine 'afscheiding'?) en ook maar 2 dagen.
    Ontzettende ongi krampen maar ik werd het helemaal niet!
    nu al zo'n beetje 2 weken last van pijnlijke prikkels in me buik, ongi krampen, het lijkt dat me (')(') opgezet zijn, tepels gevoelig, heel erg moe, dan weer lief, dan weer chagie!( me arme vriend! :oops: )
    Word ook helemaal gek van die onzeker heid!
    Maar testen heeft gewoon nog geen nut! Ik wil dat wel doen maar ik kan beter wachten tot ik zeker weet dat er een goede betrouwbare uitslag uit komt toch?

    wie heeft deze klachten ook?

    Of verbeeld ik me dit nu?( ben 2 jaar geleden ook zwanger geweest, maar na 8 wkn moest ik geopereerd worden omdat ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap had!) toen voelde het wel heel anders, en ook heel duidelijk!Toen waren mijn borsten gelijk bezig met de melkklieren aanmaken!( maar goed ze zeggen ook altijd elke zwangerschap is anders!)

    wie o wie kan me beetje helpen?

    liefs,
     
  13. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hoi lizarette

    Ik ben nu een week overtijd, met de volgende symptomen: met vlagen misselijk, pijnlijke tepels en had erge ongikrampen wat nu wel bijna over is. maar goed na drie testen negatief. Ik wacht tot mijn volgende cyclus voorbij is en als ik dan weer nie ongi word dan naar de HA.
    En wat je zegt ik hoor in mijn omgeving dat elke zwangerschap weer anders is.

    Als ik jou was zou ik nog ff paar dagen wachten dat je meer zekerheid opbouwt of ook wachten dat je cyclus voorbij is en anders gewoon een test halen.

    suc6
     
  14. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    owjah en ik huil om de kleinste dingen en ben emotioneler dan dat ik anders ben en ook stemmingswisselingen
     
  15. Lizarette

    Lizarette Lid

    4 sep 2007
    8
    0
    0
    kpn contact
    almelo
    bedankt meid van je reactie!

    jah ik ga nog 2 wkn wachten denk ik!als ik zo veel geduld heb..maar jah moet wel!
    en dan zou ik idd een test doen!pfff...
    nu nog even in de zenuwen zitten!

    maar jij ook zeg!pff....3 testen, negatief en nog niet ongi!raar hoor!
    hoop dat jij ook snel wat meer zekerheid krijgt!

    ook succes!
     
  16. Zoe10

    Zoe10 Bekend lid

    3 sep 2007
    551
    2
    16
    Hoi Lizarette

    Ja ik heb dat ook, begin steeds meer kramp te krijgen en heb ook gevoelige borsten. Mijn reuk vermogen is volgens mij ook veel sterker. Vind alles stinken. Er komen steeds meer symtomen bij. Maar ik ga er natuurlijk nu ook op letten dus ik durf er niet vanuit te gaan dat ik idd zwanger ben.

    Maar ja ook hier veel te vroeg om te testen.

    Daar komt ook nog bij dat ik dit weekeinde twee feestjes heb en mag ik dan nog wel een wijntje of juist niet?
    En hoe verdacht is het als ik twee feestjes achter elkaar ineens alleen maar aan t fris zit. (wil als ik zwanger ben dat nog wel even voor me houden) Misschien toch een testje doen van te voren.

    Wat een vragen en onduidelijkheden.
     
  17. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    De huisarts had me gezegd om aan het einde van de week nog een test te doen,daarna pas bloedtest (indien nodig). Bij mijn laatste zwangerschap had ik ook een laag hcg, dus even afwachten.
     
  18. Lizarette

    Lizarette Lid

    4 sep 2007
    8
    0
    0
    kpn contact
    almelo
    heej meissie

    jah idd ik durf er ook niet van uit te gaan dat ik zwanger ben, ik let er nl ook veel meer op ( de symptomen en zo )
    tja die feestjes..
    Ik heb afgelopen weekend ook 2 feestjes gehad...ik heb ook zitten denken wel of niet drinken?
    Moet eerlijk zeggen op zaterdag heb ik wel 3 WKD's gehad!tja je kan er toch nog niets van zeggen. wel of niet....Als je met zekerheid weet dat je zwanger bent doe je het sowieso niet!
    Dus meid, doe het gewoon beetje met mate!dan kan het volgens mij niet kwaad als je het toch uiteindelijk wel bent!( denk maar zo...mensen die een drank probleem hebben..zuipen de hele dag!) dan kunnen die 3a 4 wijntjes geen kwaad...toch?
    Als je het zeker weet dat je zwanger bent doe je het toch niet!

    veel succes en veel plezier met de feestjes!

    groetjus!
     
  19. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Moeilijk is dat he om dan de keuze te maken zal ik wel of geen alcohol nemen, maar goed als je niks in de gaten hebt dat je die symptomen hebt dan kan het ook zo zijn dat je alcohol drinkt en er gebeurd niks. Zelf heb ik vrijdag ook een feestje gehad ik ben de bob maar geweest als reden dak geen alcohol hoef, ben ook niet zo'n drinker namelijk.

    Suc6 met het maken van de keuze en lizarette ik blijf het afwachten en we zien wel.
     
  20. Zoe10

    Zoe10 Bekend lid

    3 sep 2007
    551
    2
    16
    Hoi Lizarette

    Ja je hebt gelijk. Het kan nog maanden duuren voor ik echt zwanger ben en dan nu al met alles stoppen?

    Anders ga ik gewoon de hele avond met 1 wijntje staan en daar af en toe een slok van nemen. Ik ben toch geen echte drinker waar in een avond hele flessen doorheen gaan. En straks mag ik zeker negen maanden niet meer drinken + tijd dat je borstvoeding geeft.

    Ik ben wel al gestopt met schimmel kaas en rauw vlees. Vrees dat dat schadelijker is dan een wijntje.

    Nou nog 10 dagen en dan weet ik het zeker. Hoe lang moet jij nog wachten voor je kan testen? En in welke ronde zit jij? Ik zit in de tweede ronde.

    Liefs Zoe
     

Deel Deze Pagina