Wat denk jij zou ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sunny85, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizarette

    Lizarette Lid

    4 sep 2007
    8
    0
    0
    kpn contact
    almelo
    hoi zoe

    ik ben ook geen echte drinker idd...meestal ben ik de bob(in) maar afgelopen weekend waren we in een dorpje en we waren lopes dus dacht kan wel beetje drinken...maar idd...als je wel zwanger bent...dan kun je nog lang genoeg de bob(in) zijn!want dan kun je helemaal niet meer drinken!

    Tja...moet ik eerlijk zeggen!Geen id wanneer ik kan testen...2 weken geleden die bruine afscheiding gehad, dus ik denk dat ik pas over 2 weken kan testen toch?ben wel zenuwachtig hoor...want tis niet echt geplant of zo!Ach ik heb het wel eens met me vriend over...en hij zegt dan weer ach zou wel meevallen( hij wil het liever nog niet..aangezien we net bezig zijn om een huisje te kopen!) Hij wil eerst graag sparen...snap ik ook wel maar goed als het er zit,zit het er toch?
    maar dat maakt het dan wel weer extra spannend!pff..

    ( hoe bedoel je welke ronde?)

    liefs
     
  2. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ze bedoelt in welke ronde je zit om te proberen zwanger te raken. Ik zit in geen enkele ronde, tis niet gepland zeker wel welkom hoor maar we wachten liever paar jaartjes ik ben nog maar 21 dus heb alle tijd nog, maar toen ik niet ongesteld werd was ik op onderzoek uit en kwam ik hier op dit forum
     
  3. Lizarette

    Lizarette Lid

    4 sep 2007
    8
    0
    0
    kpn contact
    almelo
    aha....ok...
    Ik zit dus ook in geen enkele ronde....
    t is niet geplant!
    al hoe wel....als het er zit, dat we er allebei wel heel blij mee zouden zijn hoor!
    Ik ben er wel aan toe...me vriend ook wel, maar hij wil eerst sparen en ons huisje goed voor elkaar hebben!
    maar als het er zit!zouden we optimaal van genieten!

    liefs
     
  4. Zoe10

    Zoe10 Bekend lid

    3 sep 2007
    551
    2
    16
    bedoelde idd hoelang je al probeerd zwanger te worden.


    Sunny Nou ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt wat er is. Ben je normaal regelmatig ongesteld? Het uitblijven kan allemaal oorzaken hebben. Stres, zwangerschap, ritme van slag, te veel afgevallen. En als je dan denkt zwanger tw zijn heb je er weer een nieuwe stres bij. Ben je al bij de Huisart geweest?

    Liz wij zijn ook opzoek naar een huis maar vind het wel leuk om dat helemaal op te knappen als ik zwanger ben. Leuke baby kamer maken enzo. Heb ik wat om handen ipv op de bank die negen maanden uit te zitten naast werken natuurlijk.

    Sterkte meiden,
    Liefs Zoe
     
  5. Lizarette

    Lizarette Lid

    4 sep 2007
    8
    0
    0
    kpn contact
    almelo
    jah das waar daar zit ik dus eigenlijk ook wel beetje over te fantaseren, dan heb je het eigenlijk helemaal mooi voor elkaar!
    mooi huisje en gelijk een mooie babykamer...
    en dan heb je idd...ook wat waar je na uit kan kijken na het werken!

    echt we moeten maar afwachten!pff...moeilijk he!

    liefs
     
  6. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Ik was altijd wel ongesteld als ik in de stopweek zat, lees mijn eerste berichtje op deze topic weet je ongeveer hoe en wat. Ben niet afgevallen de laatste tijd en heb geen stress. Vorig jaar veel stress gehad maar wel gewoon ongi geweest. ben nog niet bij de HA geweest misschien sla ik wel 1 keer over en zie ik over een paar weekjes wel weer en als ik dan nog niet ongi word dan naar de HA
     
  7. Zoe10

    Zoe10 Bekend lid

    3 sep 2007
    551
    2
    16
    Ja heel moeilijk. Dat stomme wachten. En straks ben je dan zwanger en moet je weer wachten en wel negen maanden.
    Ik denk dat de laatste maand ook echt raar zal zijn. Wanneer bevallen, die dikke buik zat zijn. Graag je voeten weer eens willen zien.

    Gelukkig heb ik een gezellig druk weekeinde en een drukke werkweek dus dan zal de tijd ook wel sneller gaan.

    En een beetje gezellig op dit forum van gedachtes wisselen is ook erg leuk. Beetje je gevoelens en gedachtes kwijt kunnen zonder je omgeving te vertellen dat je misschien zwanger bent. Helpt wel.

    Liefs
     
  8. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    dat negen maanden wachten heb ik dr wel voorover, het lijkt me geweldig om zoiets mee te maken en prberen er van te genieten. Het is afwachten
    allemaal
     
  9. Zoe10

    Zoe10 Bekend lid

    3 sep 2007
    551
    2
    16
    Sunny


    Als ik je een advies mag geven, luister naar je lichaam. Als je negatief blijft testen en het voelt niet goed ga dan toch maar eerder naar de HA.

    En stres kan ook later nog zijn uitwerkingen hebben als alles gekalmeerd is. Ik had een paar jaar geleden een hele zware tijd met erg veel stres en pas een half jaar later toen ik weer een beetje alles op orde had werd ik ziek. En goed ziek ook.

    Liefs
     
  10. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ik wacht nog ff af ben nu nog een week overtijd. Maar hoe werd je ziek dan?
     
  11. Zoe10

    Zoe10 Bekend lid

    3 sep 2007
    551
    2
    16
    Ik kreeg maagklachten en kon niet meer eten. Er zat een bacterie die veel pijn veroorzaakte met name met eten. Ben toen 10 kilo afgevallen (was al niet zwaar) waardoor ik geen energie meer had om iets te doen. Volgens HA kwam die bacterie door een slechte weerstand, en ik was alleen maar aan het doorrennen om alles te regelen en toen ik een keer stil stond haalde alles waar ik voor weg liep me in.

    Beetje vaag? Ik wil niet alles open op dit forum zetten.
     
  12. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    mm meer dan een week overtijd, nog geen ongie gezien en de vele symptomen nergens meer te bekennen alhoewel van de week veel last van DIA maar goed had volgens mijn gewoon buikgriep maar t gekke is dat ik nu nie eens naar de wc kan :( we wachten en wachten af
     
  13. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hey Sunny,

    Wat jij net zegt, eerst DIA en daarna moeite, dat heb ik exact hetzelfde. Mijn test was ook negatief.
     
  14. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    tis gewoon niet leuk meer dit is mijn tweede dag dak nog geen ontlasting heb gehad :( grmbl baal dr van maar goed misschien dan toch wel zwanger? deze week maar weer test halen ofzo
     
  15. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Succes meiden!
     
  16. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    dank je wel
     
  17. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    HEY MEIDEN NOG NIET ONGIE............

    XXXXX
     
  18. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hier nog niet cin
     
  19. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    --------------------------------------------------------------------------------

    hallo dames ik ben nu 20dagen overtyd heb 24juli mijn spiraaltje laten verwijderen dag der na gelijk ongi 5dagen lang redelijk normaal en nu nog steeds geen duivels te bekenen en ook niet zwanger wie kan mij hier mee helpen wie heeft dit nog meer gehad help wat is dit
     
  20. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hey mama van justin

    Ben je al naar je HA geweest? misschien maakt een bloedtest meer duidelijk?

    suc6
     

Deel Deze Pagina