Wat denk jij zou ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sunny85, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    morgen naar de dokter ik ga voor een bloed test kijk wel ff wat hij zegt
     
  2. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ja indd groot gelijk maar ff afwachten en laat t maar ff weten oke?
    suc6 morgen :thumup:
     
  3. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    ik snap er zelf niks meer van of het komt door mijn merena spiraaltje dat mijn cyclus nog niet op gang is gekomen of ik ben toch zwanger maar het hcg nog niet wordt opgenomen in me urine bloed test dan weten we het zeker ik denk dat ik niet zwanger ben
     
  4. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hey Sunny,

    Ook nog geen duiveltjes gezien? Ik ben ook nog altijd in afwachting, duurt zo lang, van mij mogen ze nu wel komen,kunnen we tenminste door naar de volgende ronde...
     
  5. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    bij mij mogen ze ook weles komen vind het vreemd dat het zolang duurt
     
  6. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hey mercedes

    ze zijn nergens te bekennen En mamavanjustin kan me heel goed voorstellen dat ze van jou wel mogen komen
     
  7. peetjuh

    peetjuh Lid

    11 sep 2007
    92
    0
    0
    hoi ik heb een vraag en misschien weten jullie het,
    vrijdag is pas me NOD maar omdat ik al de hele tijd met een soort ongesteldheids krampen loop dacht ik laat ik maar eens testen en ik zie een licht streepje dus dacht ik nou ik doe er nog twee en ook allebei lichte streeptjes.
    ben ik dan zwanger of niet?
     
  8. peetjuh

    peetjuh Lid

    11 sep 2007
    92
    0
    0
    o ja en me borsten doen pijn en ik heb het de hele tijd koud envan die koude zweet handen.. :(:
     
  9. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    zou je een foto kunnen maken. want als je echt een streepje zit dan ben je ws wel zwanger want een streep is een streep
     
  10. peetjuh

    peetjuh Lid

    11 sep 2007
    92
    0
    0
    nee ik kan er geen foto van maken helaas
    ze zijn echt heel licht maar twee vriendinnen van me hebben ze gezien en die zien ze ook gewoon.
    maar er kan toch geen streepje komen als je geen hormoon in de lichaam hebt?
     
  11. peetjuh

    peetjuh Lid

    11 sep 2007
    92
    0
    0
    en als je het koud heb is dat ook een symptoom?
     
  12. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    als je t zeker wil weten dan moet je je HA ff bellen want daar heb ik geen verstand van. En dat koud zijn een symptoom is zou best kunnen, ik heb vandaag steeds heet en dan weer koud erg vreemd.
     
  13. peetjuh

    peetjuh Lid

    11 sep 2007
    92
    0
    0
    HA bellen sorry maar wat is dat dan?
    tja wat kan je toch vreemde dingen hebben als je zwanger ben he.
    bij me vorige zwangerschap had ik helemaal niks alleen ik had erge trek ik een glas passoa zo raar haha :)
     
  14. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    HA betekent HuisArts.
    Ik weet niet of ik zwanger ben maar zolang ik op dit forum zit krijg ik steeds meer de kriebels dak wel zwanger ben er zijn zoveel dingen die me bekend voorkomen maar goed ik ga t weekend weer testen en kijk dan wel weer of het positief is en anders maar naar de HA
     
  15. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    in mijn test waren ook 2 lichtestreepje en ik deed daarna 3dagen weer een test negatief toen is ie negatief gebleven yes volgende weeek naar de gyn kijken wat hij zegt van dit drama ik vind het een drama omdat je zop graag wilt kan gewoon niet verder en die bloeding was gewoon van mijn spiraaltje hopen dat we snel kunnen beginnen naar de eerste ronde
     
  16. peetjuh

    peetjuh Lid

    11 sep 2007
    92
    0
    0
    heb er nou al vijf testen gedaan en het streepje word steeds duidelijker,nou het kan niet anders denk.. :D
     
  17. brillie

    brillie Lid

    30 aug 2007
    7
    0
    0
    Gefeliciteerd

    toen ik het allemaal las wist ik het gelijk een streepje is een streepje en die kou die had ik ook bij mijn eerste zwangerschap nu niet maar nu was de test eerst ook niet duidelijk .
    Ik zou lekker naar de HA gaan dan krijg je waarschijnlijk een verwijzing voor een termijn echo kunnen ze nog niet veel zien mag je twee weken later nog een keer.
    Ik vondt dat wel prettig ik mag over een week nog een keer ze konden het niet zo goed zien wel zwanger hoor. Een streepje is maar een streepje en dan kan je echt zien dat er wat in je lijf gebeurt.
    groetjes en sterkte Brillie
     
  18. grote wens

    12 sep 2007
    5
    0
    0
    horeca
    noord-holland
    hallo,

    mijn man en ik zijn al 5 jaar bezig met zwanger worden wat helaas nog niet wil lukken.

    we hebben momenteel al 2 x icsi behandelingen gehad waarvan 1 keer zwanger maar helaas een miskraam en zijn nu een jaar op rust gegaan.
    omdat het zoveel van je vergt. 1 ding is zeker we kunnen wel zwanger worden.

    nu heb ik de laatste tijd een vreselijke opruim bui begint al te kriebelen als ik een beetje rommel zie en heb net de griep gehad ben nu nog steeds flink verkouden heb al een week last van hele zere tepels kan ze bijna niet aanraken en nu heb ik last van steekjes in me buik.

    zou bijna denken dat dit toch wel beginnende symtomen zijn. ik moet rond de 22 sept pas ongi worden.

    wie kan mij meer vertellen is dit mogelijk of verbeeld ik mezelf iets in.

    :(
     
  19. grote wens

    12 sep 2007
    5
    0
    0
    horeca
    noord-holland
    hallo,

    mijn man en ik zijn al 5 jaar bezig met zwanger worden wat helaas nog niet wil lukken.

    we hebben momenteel al 2 x icsi behandelingen gehad waarvan 1 keer zwanger maar helaas een miskraam en zijn nu een jaar op rust gegaan.
    omdat het zoveel van je vergt. 1 ding is zeker we kunnen wel zwanger worden.

    nu heb ik de laatste tijd een vreselijke opruim bui begint al te kriebelen als ik een beetje rommel zie en heb net de griep gehad ben nu nog steeds flink verkouden heb al een week last van hele zere tepels kan ze bijna niet aanraken en nu heb ik last van steekjes in me buik.

    zou bijna denken dat dit toch wel beginnende symtomen zijn. ik moet rond de 22 sept pas ongi worden.

    wie kan mij meer vertellen is dit mogelijk of verbeeld ik mezelf iets in.

    :(
     
  20. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    wie weet meid, waar zit je ongeveer met je cyclus?
     

Deel Deze Pagina