wanneer zwanger na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door little angel, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. little angel

12 nov 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    Hallo,

Wanneer waren jullie zwanger na jullie miskraam?
    Ik had zo gehoopt zwanger te zijn na mijn miskraam om het dan beter te kunnen plaatsen, helaas vandaag :evil:
    Door miskraam begin ik meer en meer te twijfelen of ik wel verder wil proberen. Ik wil geen teleurstellinge meer...

Grtz
    Little angel

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik was na mijnmk in nov direct weer zwanger.. tneminste ik testte eind december na vele negatieve testen die maand weer licht positief op nod.. 4 dgn later ging ik vloeien..
    in januari bewust rust genomen, nagedacht.. heel verhaal..
    In feb weer zwanger.. gaat nu tot nu toe goed..!

3. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Hoi,

Bij mij duurde het na de miskraam wat langer voordat ik weer mijn eerste periode had maar ik heb nu 3 keer in een half jaar een miskraam gehad, dus ik ben telkens vrij snel weer zwanger geraakt (er zat telkens 1 menstruatie tussen).

Groet,
    Ilse

4. samkids

samkids Niet meer actief

Hey Little Angel.
    Allereerst sterkte met alles. Het leven kan soms erg oneerlijk zijn.

Mijn eerste mk was in juli en in december was ik weer zwanger. Er zaten 3 cycli tussen de mk en de nieuwe zwangerschap. Tweede zs ging helaas ook fout eind januari. Heb recentelijk pas mijn ei gehad, dus dit is de eerste cyclus na mijn mk.
    Stel dat ik nu zwanger ben, dan ben ik heel erg blij. Wij willen gewoon te graag een kindje en ik ben erg ongeduldig. Voor ons geen pauze's dus of iets dergelijks. Maar dat verschilt van persoon tot persoon.

Sterkte!

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hier duurde het elke 3 maanden. Ik was elke x toevalling uitgerekend een jaar na mijn mk. Vorig jaar 8 april een mk gehad, dit keer uitgerekend op 2 april.

De eerste keer dat ik weer zwanger was na mijn mk ben ik door een diep dal gegaan. Achteraf had ik mijn mk nog niet verwerkt. Meis probeer het te verwerken. Ik was ook elke keer terleurgesteld als mijn nod weer kwam. Als ik weer zoiets had van laat maar gaan was ikw eer zwanger.

Heel sterkte meis. De eerste NOD na een mk is altijd het moeilijks.

6. Trees

Trees Niet meer actief

Hier ook altijd snel zwanger geraakt (altijd de 1e of 2e ronde). Tot en met de eerste drie miskramen nooit pauze genomen en daarna wel. Momenteel moeten we drie maanden wachten ivm onderzoeken en ik vind het eigenlijk wel prettig. Pas nu besef ik dat het er nog een heleboel is wat verwerkt moet worden. Toch kijk ik uit na eind april/ begin mei want dan mogen we er voor gaan. Ook ik ben bang voor weer een teleurstelling, maar de wens voor een kindje is zo groot dat we er wel voorgaan.

7. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    he little angel,

allereerst veel sterkte!

ik heb zelf 1 miskraam meegemaakt en dat was augustus 2008, het kan heel verschillend zijn wanneer je weer zwanger word, ik ben nu in maart (met hulp) weer zwanger dus heeft toch 7 maanden geduurd,

meid succes en idd probeer het eerst te verwerken!

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey hey,

het is erg vervelend om een miskraam te krijgen was zelf echt heel verdrietig. Gelukkig (vond ik) ben ik direct weer zwanger geworden. Merk wel dat mijn angst nu groter is dan eerst. Maar die angst schuif ik snel weer aan de kant en probeer en niet aan te denken kan er namelijk zelf niks tegen doen. Succes met zwanger worden, ik zal voor je duimen

9. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi meiden ,
    Ik heb voor mijn MK 7 maanden geklust om zwanger te worden en daarna duurde het wel 10 maanden !

Het is heeeeel verschillend bij iedereen !
    Sommige meiden worden de volgende ronde zwanger of die ronde daarna maar het kan net zo goed wel een jaar duren.

Succes ! Hopelijk duurt het niet lang ..

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Allereerst sterkte meid!
    Na mijn miskraam in december werd ik na 31 dagen weer netjes ongi. Dit waren resten van de mk. Vervolgens een cyclus van 27 dagen gehad zoals altijd en daarna weer zwanger. Blijf hoop houden meid!

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik zit nu in ronde 7 na mijn MA (wel 2 rondes tussendoor bewust een 'pauze' ingelast)... en vooralsnog is het hier nog niet gelukt! :(

Maar dat wil helemaal niks zeggen over hoe dat bij jou zal gaan meis, inderdaad blijf hoop houden!

Sterkte!

12. Pompoentje

20 nov 2008
    83
    0
    0
    Veel sterkte meid

Na mijn miskraam in november (ik was toen 8 weken) ben ik weer zwanger geraakt in januari. Vrij snel dus! tot nu toe gaat alles goed, maar de angst blijft toch nog steeds totdat ik over de 12 weken ben.

hoop dat het bij jou ook snel raak zal zijn en dat het dit keer wel goed verloopt.

13. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    na mijn miskraam op 17 januari had ik op 17 februari weer een positieve test in mijn handen, en tot nu toe gaat echt goed!

Gewoon rustig afwachten, dan komt het goed!

14. esje1980

esje1980 Lid

17 feb 2009
    10
    0
    0
    Hallo Allemaal

ik ben nieuw hier en wil graag met jullie meeschrijven
    nu is bij mij het volgende

ik heb 2 maart een miskraam gehad met 7,5 week en heb nog zoiets een weekje gebloed.
    nu heb ik sinds een week buikpijn en gevoelige borsten
    nou heb ik ovulatie testen gedaan en nu heb ik 3 dagen een positieve test gehad 19,20,21 maart
    wat zal het zijn zal het weer gelukt zijn of ....?
    wanneer zou ik nu kunnen testen ?
    snap er niks meer van volgens de verloskundige zou mij ongesteldheid 4 tot 8 weken kunnen uitblijven ?

help ?

Esje

15. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik had op dag 21 na mijn miskraam weer een positieve ovulatie test(dat was 5 februari)en had op de 17de een positieve zwangerschapstest.

als je een positieve ovu test hebt dan kun je na 2 weken gewoon testen, als je menstruatie langer zou uitblijven,zou je ook nog geen positieve ovutest hebben

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    allereerste sterkte. Mijn geschiedenis 1e ronde zwanger helaas miskraam 10 maanden later weer zwanger gezonder dochten 16 maanden later zwanger 1e ronde helaas bbz in okt 2008 nu is het maart en nog steeds niet zwanger

Bij een ieder is het verschillend

17. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Bij de 1e zwangerschap was ik in de 2e ronde zwanger. Helaas missed abortion en curettage..
    Daarna was ik de 3e ronde zwanger. Dit ging helaas weer mis..
    Nu zit ik weer in de 2e ronde..........

18. esje1980

esje1980 Lid

17 feb 2009
    10
    0
    0
    Hallo booboo22

bedankt voor je reactie
    ik heb toevallig net een testje gedaan maar helaas was deze negatief snap er niks meer van want zit toch nu 2 weken na mijn positieve ovu test ?
    heb sinds een weekje wat last van mijn borsten gevoelig en veel pijn onder in mijn buik
    volgens mij houd mijn lichaam me voor de gek
    word er een beetje gek van
    snap niks meer van mijn eigen lichaam
    ?

19. esje1980

esje1980 Lid

17 feb 2009
    10
    0
    0

Hallo booboo22

bedankt voor je reactie
    ik heb toevallig net een testje gedaan maar helaas was deze negatief snap er niks meer van want zit toch nu 2 weken na mijn positieve ovu test ?
    heb sinds een weekje wat last van mijn borsten gevoelig en veel pijn onder in mijn buik
    volgens mij houd mijn lichaam me voor de gek
    word er een beetje gek van
    snap niks meer van mijn eigen lichaam
    ?

20. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant